24 listopadu 2012

Splavní....


7 komentářů:

  1. Krásné.Hele Vendy,koukám,že sis to tady celé změnila.Tvoje logo je ale mírně vpravo,ukazuje se mi celé,ale "a" na konci je na hranici.Zkus se podívat.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké, možná by to ale chtělo bez toho efektu...

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Nedávno jsme to řešily u Vendy, že se každému jinak zobrazují blogy.... já mám ten nápis u sebe na monitoru asi tři centimetry od okraje stránky. Jde o to jaký má kdo monitor podle toho se to zobrazuje. S tím nic nenadělám. protřebovala bych to záhlaví vůbec udělat jinak, ale bohužel nevím jak. Tady mi to nejde třeba udělat celý bez pozadí na stránce. Na 365ce už to šlo, protože tu už jsem dělala po těch různých úpravách na Blog.cz. A nechat si to u někoho dělat zase nechci protože si to ráda měním....

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy si zase hraje!   

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No vypadá to tak, jen tedy pít bych ho nechtěla....tohle určitě ne

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: To je taková mezičasová změna, na tu vánoční už se pomalu chystám

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....