24 listopadu 2012

Po kapkách....

...budu podávat následující obrázky.
Fotila jsem je včera dopoledne.Bylo zatažené,
mokré, smutné. Prostě takové echt podzimní.
A všude po větvích byly natažené dešťové náhrdelníky.
V jiných kapkách se skrýval zcela neznámý svět.
Další zase tvořily malý soukromý vodopád
na semínkách ozdobné trávy.
Ostatně ta mi nedá spát. Ta krása buď dešťových
kapek nebo jinovatky mne stále láká a vábí,
jenže když pak vidím výsledek je žalostný.
Ale nevzdávám se a budu to zkoušet
dokud na to nepřijdu....

Před týdnem byla místo kapek jinovatka....






14 komentářů:

  1. Paráda.Poslední se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky a ten text je skvěle doplňuje. :))

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Díky moc a ráde tě tu vidím .

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Jo fotky, to jde samo, ale právě ty texty to je dřina

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky. Ta kapka je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. Nádherná je ta s kapkami na trávě. Ta se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat
  7. jojo, kapkpy kapičky jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  8. Příroda a voda vytváří nádherné klenoty, které jsou všem přístupné, ale nedají se koupit. Ty jsi je úžasně zvěčnila.

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé fotky, Vendy, zvlášť ta poslední!

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Taky se mi líbí, taková se povede málokdy.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: I když vím že by to mohlo být i lepší. Jen nevím jestli to je nebo není to maximum co můj foťák zvládne. Myslím že zrcadlovka by to vykreslila ještě o mnoho lépe  makro objektivem.

    OdpovědětVymazat
  12. Ta poslední, to je přímo skvost.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....