24 listopadu 2012

Valí se na mne z různých blogů....

....a co že to? Anketa o poznání blogerů. Nebo - li "Dám ti jedenáct všetečných otázek a ty odpověz". Všimla jsem si jí už u Gabriela a teď mne dohnala hned ze dvou míst. Jsem ráda že si mezi všemi blogery našli ti kteří mně pozvali zrovna mne a že mi ty otázky položili a jsem nerada že budu muset vymýšlet i já jak témata tak i otázky....
A jelikož jsem dostala otázky od Katky a Jany odpovím oběma najednou....

Katka
  • 1) Kouříte a kolik denně?
Nejsem kuřák ale ani nekuřák.Kouřím jen někdy.
když jsem na nějaké akci. Tak asi pět cigaret,
když si to pamatuji
Jana

  • 1) Kolika jazyky mluvíš?
Jedním a to mám ještě dojem že žiju na měsíci
a nikdo mi nerozumí. Obzvlášť rodinka.

Katka

  • 2) Pijete alkohol? Kolik a co?
Piju s velkou chutí dobrá vína, lhostejno jestli bílé,
červené nebo růžové. Skleničku každý den večer k
telce
Jana
  • 2) Kolik času trávíš u PC?
Dost. Když dělám účetnictví tak celý den. Když blbnu a bloguju tak 4,5?

Katka
  • 3) Vyjdete 2 patra po schodech?
Asi jo....málo kde totiž tady je tolik pater

Jana

  • 3) Jaký je tvůj názor na třídění dpadů?
Třídím a jsem pro....

Katka
  • 4) Myslíte že zdražování cigaret může snížit počet kuřáků?
Nemyslím, stejně jako zdražování alkoholu neznamenalo snížení počtu alkoholiků.

Jana

  • 4) Které domácí práce nesnášíš?
Mytí oken. Máme je na chodník a všichni okolojdoucí čučej jak vejři.

Katka

  • 5) Kde bydlíte? Město nebo ves a měnili by jste?
Původem Pražák křtěný Vltavou bydlím 20 let v malé vsi.
Ano a měnila bych. Hned....

Jana

  • 5) Dáš přednost kaktusu nebo růži?
Jelikož otázku pokládá zavilá kaktusářka, asi by správně mělo být kaktus. Orchidej, tu nejraději, ale i ta růže se počítá

Katka

  • 6) Jste vdaný/á a udělali by jste to znova?
Jsem, udělala jsem to dvakrát ale už bych to neudělala.

Jana
  • 6) Šla bys raději do divadla nebo do kina?
Nejraději na dobrý koncert třeba na Havelku a MM. K dispozici tu máme kino, ale jít do něj je dost bolavý a smrdutý zážitek. Takže divadlo, Dejvické a Karamazovi

Katka
  • 7) Myslíte že singles by měli platit vyšší daně?
Ne, daně by hlavně měli platit a to hodně vysoké politici, poslanci, senátoři a všichni nejvyšší manžeři a ředitelé
takových kolosů jako je ČEZ, RWE a podobně.

Jana

  • 7) Kdy kupuješ vánoční dárky?
Nekupuji, od té doby co jsem nezaměstnaná bez příjmu jsem vánoce zrušila. Pro všechny, do odvolání.....

  • 8) Myslíte že o vánočních svátcích by měli být obchodyotevřené jak je to v supermarketech?
Tak bylo vždy na Štědrý den otevřeno, ale myslím že by to mělo být na majitelích.

Jana

  • 8) Kdy začneš péct cukroví?
Brzy :)

Katka

  • 9) Obklopujete se rádi starožitnostmi? Pořizujete si je?
Tak jelikož už jsem taky taková starožitnost tak ke kamarádům tíhnu.Ale nekupuju si je. Pokud bych ale na to měla asi bych si čas od času něco koupila.

Jana
  • 9) Jela bys do kempu na dovolenou?
Nejela, nikdy jsem k tomu netíhla a ani netíhnu. Spíš bych brázdila s bydlíkem a píchla se tam kde by se mi líbilo....

Katka

  • 10) Jaký názor máte na generační bydlení?
Tak u rodičů se tak bydlelo, jsem zvyklá a tady to taky tak je. Dítkům se nějak nikam od maminky nechce. Se synem je to
v pohodě, za to dcera se mne snaží pořád vychovávat a tím mne dost často vytáčí k nepříčetnosti.

Jana

  • 10) Jaký je tvůj největší koníček?
Zvěř, vystavování, focení. A život :)

Katka

  • 11) Jak naložíte na "stará kolena" s majetkem?
Pokud mi vůbec něco zbyde a neskončím někde pod mostem můžou se o něj dítka poprat. Alespoň se uvidí jestli jsem
je vychovala jako lidi kteří se dokážou dohodnout nebo ne.

Jana
  • 11) Co si vybereš - pivo, víno nebo tvrdý alkohol?
Odpověď je u Katka jako první. Nicméně, upřednostňuji kvalitní a dobrá vína, ale nepohrdnu ani irskou whiskey nebo americkým bourbonem.


Uffff, tak to by jsme měli a já jdu vymýšlet otázky a komu je poslat.....Těště se Úžasný


19 komentářů:

  1. Moc zajímavé, aspoň se něco dovím!

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, hlavně je neposílej mě. Už jsem odpověděla na dvoje a na další nemám síly.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za solidnost Zjišťuju trošku že jsem něco ne moc jasně formulovala...ale neva, třeba se k tomu vrátím.

    OdpovědětVymazat
  4. To je jako personální dotazník střihnutý sčítáním lidu

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Neboj, neposlala, odnesli to jiní

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Tobě jsem taky neposlala, protože ty už si dostala od Jany. Ale můžeš se podívat co jsem si na ně vymyslela

    OdpovědětVymazat
  7. Hm, aspon ta po tolkych odpovediach mozeme lepsie poznat :).

    OdpovědětVymazat
  8. Ode mne žádné otázky nehrozí, lidé na sebe dost prozradí -maně- v diskuzích k různým článkům či povídkám a jinak, ctím jejich soukromí a myslím, že stejně na sebe všechno neprozradí.   

    OdpovědětVymazat
  9. Ale to je dobrý dotazní, způsob, jak se zase  můžem dozvědět něco o tobě... sice možná některé věci padly v různých komentářích nebo článcích, ale tady je všechno pěkně pohromadě!

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Ovšem pod podmínkou že jsem odpovídala pravdivě....ale jo odpovídala, nemám co ve svých názorech skrývat. No někdy, možná,asi....

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Mě otázky nevadí, bez otázek je nuda. Všude a ve všem.

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Bydlík bych i měla možnost si půjčit od kamaráda, dokonce přizpůsobený na pobyt se psy, doknce s velkými psy (vlkodavy) ale není nikdo kdo by do toho se mnou šel....

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Počítám, že bydlík je karavan! Nebo ještě něco jiného?   

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Jo, obytnej vůz ... Skvělá věcička, je tam větší luxus než u nás na chatě ....koupelna se sprchou a teplou vodou a splachovací hajzlík....to fakt nemám ani na chtě

    OdpovědětVymazat
  15. Supr,dík za odpovědi.Taky jsi vymyslela pěkné otázky.Zodpověděla jsem si je aspoň pro sebe

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: U Jany z blogu Pro pohodu. Funguje to tak, že na otázky které jsou položeny na některém blogu z kterého jsi dostala pozvání zodpovíš na svém blogu a ty si vymyslíš svých jedenáct otázek a pošlešl je blogerům kteří ti sedí. A jen čekáš jestli ti odpovéí nebo tě pošlou do rititi

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Jukni k ní, je hned pod tvým komentem nebo můžeš zodpovědět ty moje Cha, cha....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....