22 listopadu 2012

Hádej, hádej, hadači.....

Dochází mi obrázky v archivu došla mi na chvíli i inspirace psát (čímž se některým asi i uleví) a tak jako berlička se docela hodí hádanka. Ač to tak možná nevypadá, nehledejte v tom nějaké zvláštnosti či tajemna. Jedná se totiž o věc kterou milují děti ale i nám dospělým zpříjemní určité chvilkyMrkající.
Jediné co je změněné oproti normálu je barva, trošku jsem ztmavila, jinak by to bylo opravdu lehoučké.....


Přeji vám veselé hádání ....


43 komentářů:

  1. Že by sníh? Zdá se mi, že tam jsou stopy.

    OdpovědětVymazat
  2. Připomíná mi to písek, ale to je asi blbina

    OdpovědětVymazat
  3. Tak krupicová kaše sypaná kakaem.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěna z přípravku na nádobí.

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla jsem říct, že je to saponát vylitý na asfalt, ale to asi není to, co dělá děti a dospělé šťastnými

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám rád hádanky, ale dostal jsem chuť na makovej koláč.

    OdpovědětVymazat
  7. Pena v kupeli...mam ju rada , ked jej nie je ale vela . Raz som zamyslena pustila vyryvku , ked som tam predtym naliala penu. Utekal este aj pes z bytu, po tom, co som ja usla pred roztahujucou sa penou z kupelne. D Vyzeralo to podobne

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: peciem orechovy zavin, nestacil by ?

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Presna ta napadla aj mna. Milujem ruzovu a svoje potom spinave prsty od nej.

    OdpovědětVymazat
  10. [13]: Ja by som si dala skleničku Henessy,trošku ohřátého,ten nejlíp chutná. Vendy nám tady dělá chutě.

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych to místo pěny tipovala na noční oblohu.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Ten mám ještě raději, zastav se s ním.

    OdpovědětVymazat
  13. Hana Hávová22/11/12 18:34

    Řekla bych, že jde o sníh nebo kroupy.

    OdpovědětVymazat
  14. [17]:Pájo a co takhle Apfelstrudell mit Sahne? To mám zase doma já   A to prosím s farmářskou šlehačkou, husťoučkou a běloučkou a móc dobroučkou

    OdpovědětVymazat
  15. No máte velice dobré nápady ale zatím jsou blizoučko Vendy a Gabi.....Jo Helenko a stou Henessy jsem si na sebe upletla bič, taky se mi na ní sbíhaj sliny

    OdpovědětVymazat
  16. Co pěna do koupele? Tu mají rádi všichni?   

    OdpovědětVymazat
  17. [21]: Bingo!!!!!No jasně, pěna do koupele, takže ty a Gabi jste to uhodly....jak jsem si připravovala koupání a pěnilo se to a všelijak házelo takové duhové "hvězdičky" tak mne napadlo to vyfotit. Ostatně i jako pozadí záhlaví mám jednu z fotek, tak luxus ne, kurde! koňak a pěnová koupel   

    OdpovědětVymazat
  18. Bublifuk? Splasknuta bublina na zemi? ... ci vykypene detske sampano? ... to, ale dospelacke by som si dala tiez. Schyluje sa tu na hody . Idu Vianoce, tak budu !!!! Vsetko bude pre vsetkych! Uz si to pisem:  Pavlovi orechovy zavin...strudlu by som brala zase ja ...Henessy asi vsetci...

    OdpovědětVymazat
  19. CHA! To je fajnove... skoro naraz. A ja teraz musim setrit, dopriat kazdemu co som slubila ! Taku podobnu hadanku som ja dala tak pred rokom na FB priatelom, kde som vyfotila tu uz spominanu penu co naplnila nielen vanu, ale celu kupelnu po strop a hviezdnu oblohu na Silvestra. Bolo to skoro totozne, ibaze v negative. Super Wendy! Pobavila si ma.

    OdpovědětVymazat
  20. Já si dám Henessy s vámi,taky jsem tipovala na neco s vodou,pena se mi zdála moc lehká

    OdpovědětVymazat
  21. [24]: Taky jsem podobnou blbost udělala a málem mne to v té pěně zahlušilo ...ale je fakt že jsem čekala víckrát než jednou hvězdnou oblohu.

    OdpovědětVymazat
  22. [25]: Jo, jo, na 365ce jsi tipovala ty kalhotky Boženy Němcový stejně jako King.     . Na Henessy jseš samozřejmě zvaná

    OdpovědětVymazat
  23. Fredy Kruger22/11/12 20:20

    " Hádej, hádej, hadači !"

    OdpovědětVymazat
  24. Tak jsem docela ráda, že jsem přišla pozdě neb mám v hlavě nějak vygumováno

    OdpovědětVymazat
  25. [29]: Já sice taky přišla už "po", ale neuhodla bych to stejně, pěnu v koupeli jsem naposledy viděla, když byla v Praze voda zadarmo. Od té doby vana slouží coby sprcháč a to ještě takřka "kapáč". Napustit si vanu vody, to je sakra drahá záležitost!

    OdpovědětVymazat
  26. Vendy změnila jsi si "písmo" na blogu, viď? Změna hned praštila do očí,zvyk byl zvyk!

    OdpovědětVymazat
  27. Jé, tak mám BINGO...to je paráda.   

    OdpovědětVymazat
  28. Přišla jsem pozdě, už bylo uhodnuto! A Dandík nám nějak zestárnul a je dospělejší!

    OdpovědětVymazat
  29. Klasika - vždycky než se někam dohrabu, je po všem... Ale aspoň jsem si počet´ - těch 33 komentářů...

    OdpovědětVymazat
  30. [31]: Jo, jak psal Standa ten Comic je vůbec prý nejhorší písmo pro blog. Tak návštěvnost se musí podporovat a zvyšovat, ne? A změna je život. A nakonec to fakt vypadá líp....

    OdpovědětVymazat
  31. [32]: No budu vám s Gabi muset udělat nějakou pěknou cenu   

    OdpovědětVymazat
  32. [33]: Tak jestli myslíš Dandíka jako blog tak jen trošinku, a jestli myslíš Dandíka jako psa tak to asi bude ještě trošku trvat

    OdpovědětVymazat
  33. [34]: No jo hochu, to musíš bejt hódně rychlej. Tedy zrovna tvůj tip by mne ale hodně zajímal . Protože by to asi bylo docela výživný....

    OdpovědětVymazat
  34. [35]: Ahojky, jsem ráda že jsi s zase ukázala .

    OdpovědětVymazat
  35. heh že pena do kúpeľa, no to by ma nenapadlo

    OdpovědětVymazat
  36. [41]: Tiež tu bol taký tip, alebo krupicová kaša s kakaom aj ponúka orechového závinu.Vela fantazie mujú čtenári...

    OdpovědětVymazat
  37. Padaly tu zajímavé tipy! Devedeš pěkně nastartovat představivost, Vendulko!   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....