21 listopadu 2012

Hanušovické koňské 3....

Dnešní série koňských fotek už je poslední, protože čeho je moc, toho je příliš i takové krásy jakou skýtá pohled na koně (alespoň tedy pro mne). A tím také se mi jaksi vyprázdnil archív a to je nemilé. Vzhledem ktomu, že momentálně trimuju Bobeše, ani není čas někde courat a fotit. Ale v pátek to zas vypadá na nějaké šóférování tak snad zas udělám zásoby obrázků....

Další na řadě byla opět jedna kobylka, a ta pózovala jako zkušená modelka....









Je to pro mne jen malá náhrada toho, že jsem se letos krom jara, víc nedostala ke kamarádovi na ranč. Sned to než napadne sníh ještě stihnu....

19 komentářů:

  1. Fotky vypadají nádherně, miluju koně.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná práce, nádherné úpravy a nádherná modelka.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Je tam šum ale protože byla ta fotka tmavší a trochu mázlá a navíc je to výřez, tak jak jsem to trochu "rozvěcela"  a doostřila v editoru, vylezlo to ven....Ona vůbec totiž tahle poslední série  byla dost tmavá. Vůbec jsem s nimi nebyla spokojená. Proto je něco černobílé, něco je upravené jako širokoúhlý film. V tom to zaniklo, ale to okoé se mi líbilo tak jsem si řekla že ne všechno musí být úplně O.K.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ti přeju ať si ještě letos zacváláš.   

    OdpovědětVymazat
  5. To oko je nadherne, ako ludske. Je v nom ale smutok. Ma dovod byt?

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Ha,ha,ha... Mám pořád slíbené svezení v kočáře! Teď utekla skvělá možnost koupě dvou kočárů a jedněch nádhernejch saní....a to by teprve bylo něco. Mrzí mne to i za kamaráda, protože se strašně těšil....

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tak připadali mi o dost smutnější a flegmatičtější než ty u kamaráda na ranči. Ale je to možná dané tím, že to jsou koně chladnokrevní, těžcí pracovní a ne hopsálci rajtovací

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy držím ti palce ať se ke kamarádovi na ranč dostaneš, ti koníci jsou moc krásní.

    OdpovědětVymazat
  9. Koně jsou krásní.....

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Ten co v něm mám slíbeno je takovej spíš bryčko - koč. Hlavně je ale na teplé léto, protože nemá žádnou střechu. Ty co mu utekly byly nádherné, se sklápěcími sřechami, velká kola no r-o-m-a-n-t-i-k-a

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné podíváníčko! Koně jsou děsně fotogenní, neviděla jsem ještě nefotogenního koně!

    OdpovědětVymazat
  12. k tej mojej fotke, to bolo naaranžované, je to môj kolega z práce

    OdpovědětVymazat
  13. Mně osobně nějaké "šumy" na fotkách vůbec nevadí

    OdpovědětVymazat
  14. Juu, ten je krasny Milujem kone, ale jazdenie na nich je neskutocne drahe. Ked som zistila co to stoji, tak som stot skoro dostala zavrat

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Taky bych se do toho docela ráda pustila, taky kolem je stájí dost a dost, ale přesně jak říkáš je to drahý špás. To bych buď musela jezdit nebo vystavovat, obojí by rozhodně nešlo. Jinak když to jde tak si sednu u kamaráda, ale to je jen takové plouhání, ne plnohodnotné ježdění po přírodě.

    OdpovědětVymazat
  16. tak já se koní nedokážu nabažit takže bych se mohla koukat pořád a nejlépe na živí   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....