20 listopadu 2012

Hanušovické koňské 2....

Těch koníkových fotek jsem udělala hodně a tak jsem je rozdělila na jednotlivé koníky.....Teď ten strašně zvědavej mlaďák nebo mlaďačka, nějak jsem si nevšimla coto vlastně bylo, protože se pomalu připlížil když jsem fotila tu černou kobylku. Byl totiž náramně zvědavý co že se to děje.....a focení se mu i zalíbilo, protože když jsem fotila tu další kobylku, přišel ke mě a začal mi funět do ucha, tak jsem se k němu musela otočit a tak vznikla ta další tlamičková, strčil mi prostě tu tlamu k objektivu....









Další zase až zítra.....

13 komentářů:

  1. Krásný koník nebo kobylka.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám z koní strach,i když jsem už na koni jela.Ale když chodíme sbírat žampióny,tak se přiženou všichni a je to docela zvláštní pocit,i když vím,že mi nic neudělají.Ten je zvědavec zvědavý.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem si prohlídla všechny koníčky, i toho mladého z minulého článku. Jsou krásní.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych také chtěla koníčka blízko ucha...snad bych se odvážila ho i pohladit. Ale...asi...ne. Tak si je pohladím na obrázku. Jsou krásní.

    OdpovědětVymazat
  5. koníčci! já se koní bojím, tak je fotím jen z dálky nebo za plotem....

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger20/11/12 22:00

    " Hanušovické koňské !

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Jo a zapíjí to HOLBOU!!

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za krásné koníčky. Jakoby se rozběhly přes moje vzpomínky. Úžasné !!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Tak to jsem ráda že ti udělairadost. A ty vzpomínky se váží ke koním nebo k lokalitě?

    OdpovědětVymazat
  10. krásný   taky budu muset někam ke koním

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....