20 listopadu 2012

Velké hlasy....Joe Cocker

Strejda s minimem vlasů, neholeným strništěm s bříškem nacpaným v nemoderním obleku. Trhavé až křečovité pohyby a absolutní soustředěnost na zpěv. Nikdo by do této postavičky, dokud ovšem nezačne zpívat, neřekl že se jedná o zpěváka kterého časopis ROLLING STONE zařadil na 97. místo v žebříčku nejlepších zpěváků všech dob.
Ovšem jakmile se ozve jeho charakteristický chraplák, hned je jasné kdo před námi stojí...

JOHN ROBERT COCKER známější pod jménem JOE COCKER, rockový a bluesový zpěvák který se narodil 20.5. 1944 v Anglii, nositel Řádu Britského impéria. Začal svou kariéru v roce 1961 po hospodách rodného Sheffieldu a vypracoval se až k mnoha hudebním ocenění mezi nimiž nechybí ani GRAMMY. V roce 1969 se zúčastnil i legendárního WOODSTOCKU, kde zazpíval šest písniček.

A Woodstockem i začneme....




Tolik leta 69, 68, a 70...A teď střih k písním a podobě kterou už většina z nás zná....
Za tuto píseň obdržel Joe Cocker v roce 1987 cenu Grammy
Jedna z nejkrásnějších balad, alespoň pro mne....Pro mne jsi nejkrásnější...., která žena by tato slova nechtěla slýchat....
Tahle poslední je hodinový live koncert,takže když budete mít náladu, můžete si ho poslechnout celý....

12 komentářů:

  1. Joe Cocker je můj člověk...miluji ho, i když je to neholený strejda. Jeho umění a projev ho činí tak krásným, že se jen nechám unášet a rozechvívat jeho hlasem.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to Pan zpěvák.....to Your are so beutiful mám jako uvítací tón v telefonu

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné,trochu jsem si zavzpomínala.

    OdpovědětVymazat
  4. Pokaždý, když ho slyším, zjistím, že bych se měl oholit...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: To jako aby tě nepronásledovaly fanynky v domění že potkaly Joea?   

    OdpovědětVymazat
  6. Patrí k mým oblíbeným,i kdyz se dost zmenil za ty roky ,ale hlas má jedinecný!

    OdpovědětVymazat
  7. Joe Cockera mám moc rád, vedle těch, které zmiňuješ (Unchain My Heart a You Are So Beautiful), od něj nejradší poslouchám First We Take Manhattan http://www.youtube.com/watch?v=je8GWGpEsRQ a My Father’s Son http://www.youtube.com/watch?v=i8WoZOdin-k

    OdpovědětVymazat
  8. Asi se mně kvůli odkazům neuložil komentář, tak ještě jednou bez nich.

    OdpovědětVymazat
  9. Ako sa tu obzerám, zisťujem, že máš veľmi podobný hudobný vkus ako ja

    OdpovědětVymazat
  10. Bezva, vidím, že už před 2 roky jsem psal komentář, teď jsem si znovu písně prošel, bohužel už dvě videa nejdeš spustit, protože se vypisuje, že jsou soukromá, ale přes YouTube by určitě šlo najít další klipy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....