31 října 2012

Jedno slovo....kůň

To, že mám ráda koně jsem na blogu zmínila již několikrát.
To, že mám kamaráda, který má dva nádherné frízy, už jsem také několikrát zmínila.
To, že své koně miluje jak on tak i jeho žena je u nich vidět na každém kroku.
Nemají podkovy aby mohli zcela přirozeně používat kopyta.
Jezdí s nimi a to i v kočáře, což je ojedinělé, bez uzdečky.
Mají možnost být ve svém přírodním prostředí skoro celý rok.
Skvěle umí jak westernové disciplíny tak i zvládají drezúrní kousky.
A tak si jednoho krásného podzimního dne pozval profesionální fotografky
a vzniklo pár nádherných fotek. Spojení vynikajícího fotografického umění
a krásy se opravdu podařilo.
Nevím jestli teď porušuji pravidla TT
nebo ne, když sem dám fotky ke kterým sice píši svůj komentář
nicméně nejsou moje. Ale čert to vem, prostě tady platí jen JEDNO SLOVO...KŮŇ





S paničkou je Riemer


S pánečkem Melis


Oba spolu


Doporučuji prohlédnout si další fotky v galerii, protože jsou opravdu nádherné.... a stojí to za toUsmívající se


16 komentářů:

  1. Nádherní koníčci. Pěkné fotečky. V dětství jsem měla taky svého koníčka.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky miluju koíky. Jsou to moc krásný fotky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Já zase je od malička mám moc ráda. Na chalupě jsem běhávala za jedním z posledních sedláků který měl dva a když je půjčoval lidem na orání či jiné práce na malejch políčkách tak jsme na ních vždycky strašně důležitě seděli a vezli se na nich až k nim do stájí....

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to já mám jiného koníčka.

    OdpovědětVymazat
  5. "fríZy" mě dost praštilo do očí, ale ok. Hezký článek:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám slabost na černá zvířata a tito koně jsou překrásní.

    OdpovědětVymazat
  7. Koně se mi líbí, ale tak trochu se jich bojím, přece jen je to dost velké zvíře.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Co tě na tom praštilo do očí? Frízští koně, takže má frízy, tak asi spisovně by bylo frízské koně...no.

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Hm tak to je vcelku náhodička. Kamarád totiž kousek od Tišnova bydlí.... . A tohle bylo focený v Předklášteří na ranči.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Oni jsou opravdu nádherní a tulíšci. Ostatně jako všichni koně.... . Proto je mám tak ráda.Koně.

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Jo a tihle jsou vcelku kusanové....ale málokterý kůň je nějak záludný a když tak proto že má za sebou špatnou zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  12. [2]: Jsou udělané skvěle, protože to vypadá jako kdyby byly focení ve volné přírodě, jak divocí koně....

    OdpovědětVymazat
  13. Nejkrásnější pohled na svět je z koňského hřbetu.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Ano jsou a moc. Ještě tam jednoho zajímavého koně, respektive kobylku. Je to Shire a to je ještě větší plemeno než jsou frízové. Takže se na ní moc těším, teď už by měla být zase o dost větší než když jsem jí viděla poprvé.

    OdpovědětVymazat
  15. Koně míval tchán, hrozně je miloval. Chodila jsem se na ně dívat a hladit jim ty jejich sametové huby. Byli krásní.

    OdpovědětVymazat
  16. Jsou krásní a jsou úžasní. Mám je moc ráda a kdyby to šlo, hned bych jednoho taky brala.... . Ale vidím právě u kamaráda jak to i strašně svazuje a co práce a hlavně času to sežere. Ale on je taky bezmezně miluje a věnuje se jim jak to jde. V čemž má tedy můj obrovský obdiv.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....