31 října 2012

Nové, značně schízovité zadání od Luc...

Dalším a tentokrát opravdu velmi zvláštním zadáním od Lucerny je vytvořit buď básničku nebo článek na téma MODRÁ VEVERIČKA. Tedy nevím kam ta holka na ty nápady chodí, ale musím říct, že se jí daří pěkně rozhýbávat naše mozkové závity.....

Na strome hopkala malučičká veverička.
Kožúšok modrej farby, takej ako neba....
V jej pohl'adu bola velká neha...
Neviem prečo bola modrá,
možno jej nebo dalo do vínka svoju farbu
možno aj more...
Snáď chrpa či l'an ?....

Den bol ovela krajší, ludia ovela št'astnejší,
Keď okolo nich prešla tá malá veverička.
A na ich viečka padol sen, všem život l'ahký bol.
Ni žiadna bolesť a smútok.
ni žiadna zavisť....
Také kúzla znala tá modrá veverička....


P.S. Taky pěkná schíza ty verše, co Zamračený...

13 komentářů:

  1. Taky musím říct,že zadání jsou zajímavá.Povedlo se Ti a dokonce i ve slovenštině.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:To je ta moje schíza, jak slyším nebo čtu delší věc slovensky chytá mě to a píšu taky...

    OdpovědětVymazat
  3. Parada! Aj ja som sa snazila raz o basnicku v Cestine. Vnikla stoho ceskoslovencina

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Jsem ráda že tě nešvihlo....

    OdpovědětVymazat
  5. P.S. taky musím pochválit tu vydařenou fotku s modrou veverkou. Ke krásným veršům krásná fotka.   

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle není schýza, Vendy, tohle je krásná poetická báseň.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: No tak to dopadá když jseš v každodením styku se slovenskými kamarády na FB....jseš pak trochu rozpolcená....   

    OdpovědětVymazat
  8. To je moc hezká básnička...zvláště oceňuju výbornou slovenštinu. Celé se mně to velice páči.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Jo hodily se moje fotečky alespoň jsem nemusela nikde shánět po netu obrázek

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Výborná není, mluvit není problém, spíš psát.....

    OdpovědětVymazat
  11. náhodou :) Taková kouzla by byla potřeba :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....