10 srpna 2012

Pozvánka....

K tomuto kroku mne "nakopla" Hanka - Čemeřice....takže, napadlo mne že by možná nemuselo být špatné nějaké blogerské osobní setkání....A tak kdo z blogerů je z Prahy či z Prahy -západ a má rád dobré povídání, kávu a skvělé dorty a nemá tuto neděli žádný program je na tohle všechno zván do Mníšku pod Brdy.....ale je možné i něco z kultury se dozvědět a projít si zdejší zámek, případně se projít k rybníkům a městečkem Lážov z Káji Maříka....Spojení jednoduché, od Smíchovského nádraží autobusem č.317,320,321 stanice Mníšek náměstí, případně autem po R4 exit Mníšek....
Pokud by byl zájem pište na mail worldandie@gmail.com....nebo do zprávy autorovi....

5 komentářů:

  1. To je asi moc rychlé, Vendulko, hodně lidí už má asi plány na víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. O nějakém setkání taky občas přemýšlím. Pozvánku jsem postřehla pozdě, tento víkend jsem byla sama doma bez auta, v Mníšku má cukrárnu p. Rosáková, ne?

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to vidíš - já se dostala na tvůj blog až ted' v pondělí po poledni. Dalo by se říci s křížkem po funuse.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]:Bylo to rychlý a k ničemu....ale až pojedu v září tak ti za a)přivezu tu růži a za b) dám vědět víc dopředu jestli bude tedy mít někdo zájem....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....