10 srpna 2012

Odhalená podoba....

Nedalo mi to a vyhledala jsem si na netu podobu onoho motýla jehož housenku jsme tu rozebírali. Jde o Dřevopleně obecného a jak je z názvu slyšet plení dřevo, tedy stromy. Jedním z nich je i vrba a tak už asi i vím odkud se tam tak najednou vzal. Samozřejmě mám u jezírka velkou kroucenou vrbu a směrem od ní si to taky ta potvora svištěla. A asi to je ten důvod proč mi najednou odumřela celá jedna větev....
Je to motýl s velikostí 7-10 cm.





zdroj obrázků www.google.com

16 komentářů:

  1. To je motýl? x) Není to můra? x))

    OdpovědětVymazat
  2. zelenykavalir10/8/12 23:15

    To je asi noční motýl?

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger10/8/12 23:31

    Klidný podvečer v parku .

    OdpovědětVymazat
  4. Tento motýl vypadá spís jak chameleon

    OdpovědětVymazat
  5. Hana Hávová11/8/12 11:25

    Má dobrý mimikry , asi abys ho na tý vrbě neodhalila .

    OdpovědětVymazat
  6. Mě fascinuje to maskování přírody.Ono ji skoro nevidíš,když sedí na kůře stromu.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tuhle potvoru jsem u nás neviděla a přesto mi letos kroucená vrba nějak pochcípává. Na lístkách se udělaly takové prapodivné pavučinky, lístky posléze zežloutly a opadaly. Některé tenčí větvičky uschly. Obrala jsem vrbu dohola, obrazila a zatím se jakž takž drží. Ale nic moc

    OdpovědětVymazat
  8. Třeba je to denní můra. Ale fakt je dobře maskovací, ta její křídliska jsou jako vrbová kůra.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tahle můra se mi líbí a hlavně jak se maskuje. Je přímo dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Ten problém mám rok co rok, asi to budou nejspíš svilušky. Ty milují sucho, ale jak začne pršet je pokoj....opadá to vycucané a zůstanou zelené listy. Ty tenké větvičky mi taky usychají, letos je moc sucho a stromy mají vláhový deficit...

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkná mrška a jak se umí hezky maskovat! Příroda je prostě obdivuhodná!

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: To jsou brouku tykadla

    OdpovědětVymazat
  13. Má perfektní mikikry a jinak je to pěkná mrcha. Dělá velkou škodu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....