11 srpna 2012

Zase něco pro Kavalíra....

Slíbila jsem Kavalírovi, že někdy přidám další nášup z mých kamenných úlovků. A jelikož se kamenů po lese vyskytuje ohromné množství některé jsem mu vyfotila v jejich domácím prostředí. Asi kdyby mne někdo viděl jak se tak plazím nebo klečím na zemi, považoval by mne nejspíš za blázna. Ale vidíš Kavalíre, co všechno jeden nepodstoupí pro jednou daný slib?Mrkající





Tady je domácím kamenem břidlice, občas obzvláštněná nějakým kouskem či žílou křemene, ale také se v ní dokážou vyskytnout ty zvláštní kulaté nebo placaté útvary. A na některých jejích kouscíc je vidět i ta příměs železné rudy, protože na dešti červenají....

9 komentářů:

  1. Hana Hávová11/8/12 11:27

    Pěkný úlovky , Kavalír bude mít radost .

    OdpovědětVymazat
  2. Stále ještě mám spoustu v zásobě na focení....

    OdpovědětVymazat
  3. zelenykavalir11/8/12 19:35

    Tak to je úplné kamenné království

    OdpovědětVymazat
  4. [5]:Nó, tak tady by sis užil....válí se toho po lesích mraky . Ten jeden si chci přinýst, ale musím si na něj vzít tašku, ten není do kapsy a navíc je pěkně těžkej....

    OdpovědětVymazat
  5. Copak kamínky! Ty mám ráda. Malé, velké, kulaté, placaté, dírkované, barevné, . . .

    OdpovědětVymazat
  6. zelenykavalir11/8/12 22:56

    [6]: Já mám také na jeden zálusk, ale chce to i krumpáč

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní kamínky, Vendy!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....