11 srpna 2012

Poslední ze středeční vycházky....

Tak, tak, stále a ještě ze středy....i když už poslední...pak bude zase chvíli na tapetě Praha z pátku. A malé zavzpomínání na dětství a školní léta....
Už párkrát jsem na blozích kde se fotí zaslechla politování, že naší krajinu hyzdí kilometry a kilometry drátů vysokého, nízkého, lokálního a nevím jakého ještě napětí. A tisíce sloupů. Je to sice pravda, že najít místo kde by alespoň v dálce nebyly sloupy a dráty je docela těžké, ale zase holt je to daň pokroku. Svítit petrolejkou se asi moc nikomu nechce a prát na valše? Děkuju pěkně....sice babičky nic jiného skorem celý život neznaly, ale pokrok je pokrok....
Ale někdy se stane že se díky tomu vedení a novému zákonu otevře nádherný výhled do krajiny....




Když tady byly stromy pod tím vedením, a to i nízké takhle krásně vidět na protější hřeben Brd nikdy nebylo....mimochodem po něm vede tzv. hřebenovka cesta po vrchu po které se lze dostat k bývalé raketové základně. Ostatně tu vám taky mohu ukázat, když jsme tam byli se synem spolu na kolech a vlezli dovnitř, fotil tam syn a ty fotky má tady v tom noťasu který teď používám, takže pokud by byl zájem....

17 komentářů:

  1. Bez nich to holt dnes nejde.

    OdpovědětVymazat
  2. Hana Hávová11/8/12 17:46

    Raději budu koukat na dráty než prát valše apod .

    OdpovědětVymazat
  3. zelenykavalir11/8/12 19:32

    Viděl jsem jak na takových drátech jezdili údržbáři v takových malých "lanovkách" bylo to zajímavé, ale nebyl po ruce foťák

    OdpovědětVymazat
  4. Kdyby byly jenom  dráty, ale mě štvou víc ty sloupy.

    OdpovědětVymazat
  5. Když vidím ty sloupy a dráty, bere mě čert, ale co se dá dělat. Snažím se jim při focení vyhýbat jak to jde.

    OdpovědětVymazat
  6. Někdy jsou i ty dráty zajímavé. Když jsem jela do Sokolnic, jela jsem přes úsek, kde byly samé transformátory, tedy tak tomu říkám - a každý jiný. Byl to velkolepý pohled.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou to krásné fotky dnešní civilizace. Co bychom si bez těch drátů počali? Vždyť když někdy nejde pár hodin elektřina, tak šílíme.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Tak to by se ti líbilo na kraji Prahy směrem od Lochkova a Zmrzlíku, tam jsou nejen nádherné výběhy s koňma ale právě také velké rozvodny a různé sloupy s transformátorama apod. Někdo by šílel někdo by se kochal.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: No tak to jsem ráda že to není jen u mne, tedy že není chyba na mém přijímači....no jo holt je čas dovolenek...a já se jen můžu kochat tím jak mi přibývají vlaječky....

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Dneska jsem to vyfotila z jiné strany, už bez těch drátů...i když stejně se mi tam malé sloupečky s dráty stejně namotaly....

    OdpovědětVymazat
  11. A já trubka nevím, o čem mluvíte neb mě to moc nezajímá a nesleduju to.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak fajn, stáhnu si je a uvidím jak se zadaří. Za chvíli mi končí volná data a pak už je to jen šílenej vopruz dávat v tom zabržděným netu nějaké obrázky....

    OdpovědětVymazat
  13. Kdyby jen petrolejky, ale to by neexistovalo ani to, na čem ti ted' klovu (v pracovní době) komentář. I když mi dráty také při focení vadí, smířila jsem se s tím, že je to daň za pokrok.

    OdpovědětVymazat
  14. Po dlouhé době zase aspoň občas navštěvuji nějaké blogy a tak jsem si početla i u tebe. Moc se mi líbí ty kameny z minulého článku, na kameny jsem taky zatížená a občas nějaký dovleču domů . S těmi sloupy a dráty máš pravdu - bez elektřiny si život neumím představit, ale je fakt, že krajinu dost hyzdí.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Tak máš toho hodně co dohánět ale aky se hlavně doma ohánět, s těmi všemi novými přírustky . Jsem ráda že sis udělala na můj blog čas, když jich je tolik ke shlédnutí a dík

    OdpovědětVymazat
  16. Na těchto snímcích se nedalo dělat nic jiného, než ty dráty veřejně přiznat.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]:Však to jsem ani neměla v úmyslu, z toho místa jsem to fotila schválně....ale taky jsem si to vyfotila i z jiné strany, kde ty dráty už nejsou....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....