10 srpna 2012

Proč musíme být tací....no hovada

Když jsem měla v článku o procházce v lese u nás onu starou pneumatiku, došlo mi kolik bordelu je všude po lesích....tady je to snad ještě horší než u nás. Jestli to je tou blízkostí chatových osad, nebo rychlostní silnice, nevím....ale dá nebo dalo se tu najít po lese spoustu bordelu, od celého auta po různé části jiného, petky, plechovky od piva a jiné....nechápu proč tedy když do lesa donesu plnou láhev, jaký je problém donést zpět tu lehčí prázdnou....

Není to hezké podívání po našich lesích....

Tohle sklo ze sanitky se tu válí už tři roky....





Tady tu skládku udělali bohužel svorně zdejší chataři....a že je tam založená už hodně dlouho to dokazují prázdné skleněné lahve od oleje na vaření. A tak mne napadá, nepamatujete si někdo kdy se vlastně v nich olej přestal prodávat?



12 komentářů:

  1. Je to hrůza. K nám zase vozili k lesu celá auta s odpadky. Tohle je prostě nad moje chápání.

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy máš fot'ák,tak to blejskni a dej ochráncům přírody jako téma na schůzi. Budeš se divit,já to jednou udělala v Beskydech a oni chtěli vědět přesně místo atd.........

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tady to řeší majitelé těch lesů tak, že ti prostě zatarasí vchod do lesa, aby tam lidi nenvozili bordel. jenže pak na to doplácí ti kteří tam jen chodí na procházky. Víš co, pokud nechytneš někoho přímo za ruku, je těžké něco podnikat, městu to je jedno protože ty lesy jsou z větší části soukromé tudíž to nechávají na majitelích ať si to vyřídí sami. Ale ten největší bordel je tam už nejmíň třicet let, protože tak nějak se ten olej ve skleněných lahvích neprodává. Zřejmě to nějak deště odplavili tu zeminu a větve které to zapadaly....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Jo, na Mount Everestu musí být víc věcí než odhozené kyslíkové bomby. Naši (i světoví) slavní horolezci jsou taky pěkný prasátka.

    OdpovědětVymazat
  5. K těm flaškám od oleje... nevím, kdy se přestaly vyrábět, ale myslím, že až po roce 90, ne? Snad v 95.? Ale fakt nevím...

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Vendy to si myslím že už dřív....taky nevím, proto jsem to dala do fóra, třeba si někdo vzpomene. No a co se týče těch kontejnerů  ono když to vemu tady na chatě, za odpady musíš ze zákona platit. I když se třeba na chatě vyskytuješ jen párkrát do roka. A platíš litra za dvacetšest igelitovejch pytlů. Pro ty si musíš zajít už ne na MÚ ale do sběrného dvora kterej je hodně z ruky. Pytle necháš při odjezdu viset na plotě nebo položené u brány. A dovedeš si představit jak to asi dopadá. Nemůžeš nezaplatit ale nemůžeš ani říct O.K. já tu jsem jen třikrát max.čtyřikrát do roka, já si ten odpad klidně dovezu domů do popelnice za kterou jsem zapaltila jen o něco víc jak se platí tady za chatu.....a tak se nediv, že prostě hromada lidí jde a vyhodí to do lesa....

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle nikdy nepochopím! Když někdo jede autem a veze si plnou láhev, proč by nemohl zase odvézt prázdnou?! To vlastně platí i pro pěší nebo cyklisty.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Tohle sice chápu, ale ani tak to není důvod, aby zasírali lesy bordelem. Ty lesy přece nepatří jen úřadům, chodí tam každej, tedy i oni a jejich děti. Je to vrchol sobectví a taky lenosti.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Samozřejmě že to není důvod, ale skutečnost je taková jaká je. Kdyby bylo trochu jiné uspořádání toho zákona, nebo kdyby si města mohla udělat svoje vlastní vyhlášky a prováděcí předpisy tak by to možná vypadalo jinak. Jenže lidem je dneska už všechno šumák....

    OdpovědětVymazat
  10. Žiju na malé vesnici, kde si chodíme na Obecní úřad kupovat nálepky na popelnice. Nalepíš a popeláři vyvezou. Divily byste se,dámy, kolik lidí si vyzvedne za celý rok třeba jen 3-4 nálepky. Jsme fakt malá ves, takže všechno se tu vykecá

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Vidíš tenhle systém by se mi tu líbil, protože proč mám platit něco co vůbec nevyužiju....Doma na vsi platíme známku celoroční. Není to dobře nastavené a doplácejí na to hlavně lesy....

    OdpovědětVymazat
  12. Taky to nechápu, doma pod stůl by si to určitě nehodili...   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....