09 srpna 2012

Jak to vypadá uvnitř stromu....

Napadlo vás jak to vypadá uvnitř stromu, když si na něm začne pochutnávat datel? Protože to znčí, že není úplně vše až tak v pořádku jak se na první pohled jeví. Tady jsem jich už potkala dost a tak můžete nahlédnout jak to vypadá....




Tady si už našla své místo i houba....


11 komentářů:

  1. Krásné pavučiny,zajímavé fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Brrrrr... tak tohle ne. Pavučiny nebrat! Určitě se za nimi schovává ošklivý a podlý pavouk.

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger10/8/12 01:06

    " Jakpak to vypadá uvnitř stromu ?

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: To byl hotový kouzelník že tohle dokázal....ta houba co vypadá tak že tě inspirovala ke komentu je nahoře, ne dole...jak by se podle ftky mohlo zdát     

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:To jsem chtěla ještě ten foťák dostat víc dovnitř, ale nešlo to páč bych ho měla oblepenej smolou, už tak jsem jí měla na ruce dost a lepila se k tomu foťáku....

    OdpovědětVymazat
  6. Uvnitř stromu - nic moc. Jako že se mi tam nelíbí. Ne, že se mi nelíbí článek a fotky

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu zajímavý stromový fotoprůnik Pěkné fotky...

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Hm, jak v nějakém sklepě, samá pavučina....představ si že jsi malej skřítek a můžeš tam vlézt....takovej dům hrůzy

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Díky moc, ty mě svou chválou vždycky potěšíš

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky jsou dobré, neříkám že ne, jen mě prostě děsí to co je na fotkách. Pavučiny nebrat, nebrat...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....