15 července 2012

Bobeš a voda...

Přesto že jsme nešli tam kam jsem měla původně v plánu, přece jen jsme šli na místa kde jsme, tedy respektive já, dlouho nebyli. Pesani tedy ještě vůbec. Je to trasa po které jsme dřív jezdili na kole, do takovýho hnusnýho a hodně dlouhýho kopce. I když povrch je krásný asfaltový, protože se zde stále někde kácí a stahuje dřevo, takže se po něm dobře jezdí, já prostě můžu kopce z té opačné strany, to jest dolů.
Krásně se nám šlapalo, protože nebylo vedro, jenže najednou začalo ve stromech nějak povážlivě šumět, větřík už nebyl tak příjemně teplý a dokonce se začaly ozývat povážlivě vrzavé zvuky jak se třely větve stromů o sebe.
Najenou rána jak hrom a už bylo jasné, že budeme muset prchat. A aby jsme jo nebyli na pochybách začalo se hodně rychle zatahovat. No nestihli jsme to, a navíc zafungoval zákon schválnosti protože pršet začalo v okamžiku kdy jsme možnost se schovat v přístřešku u studánky minuli a další možnosti byli daleko před námi a vracet se už taky nemělo cenu.....a tak jsme dorazili domů pěkně mokří. Já i přízemáci.....

Takhle si Bobeš užíval ještě když netušil, že dostaneme plaváka....








16 komentářů:

  1. Bouřky v lese jsou hodně zrádné. Je vidět, že pejskové mají rádi vodu

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně si to užívali , nebyl Bobeš v minulém životě vodník , že tak miluje vodu ?

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger16/7/12 00:44

    " Někdo vykřikl  ,, Bobeši ,, !

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi mne včera v tom lese slyšel? Jak  tam na Bobeše ječím? Že ti to tak utkvělo v hlavě . Díky asi začnu dělat sebrané básně Fredyho Krugera....docela by mne zajímalo jestli umíš ještě mluvit normálně nebo už jen a jen ve verších....

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Bobeš se rád válí jen takhle v nějakejch potůčkách, když ho koupu před výstavou tak mi z vany nebo sprcháče prchá pryč....to jsem víc nakonec mokrá já než on....

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: to čuňačení v blátě má po své milé mamince, ta jak vidí bláto a kaluž hupsne tam a rochní se v něm jak divočák. Ptala jsem se kamaráda jestli náhodou nejsou s těma divočáka křížený....

    OdpovědětVymazat
  7. Zvířata nejlpe vědí,co je pro ně dobré.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky a klukům psím se výlet určitě moc líbil. Není v mých silách projít všechny články, natož na ně psát komentáře, za což se omlouvám. Tak jsem se s tebou prošla lesem, podívala jsem se na relaxující ještěrku, obdivovala jsem lesní kytky a znovu se sklonila před tvými obrovskými znalostmi květeny.

    OdpovědětVymazat
  9. Vendy nebyl Bobeš v minulém životě ryba?

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Tak to oni se nejdřív musí řádně oklepat, pak schnou na pelechách, pak se vykartáčuju a pak teprve smějí za námi

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Naštěstí, mám už jen keřík červeného a jeden černého rybízu a anavíc letos skoro zejí prázdnotou, takže mne tohle minulo....dík za jeden koment na všechno a nemusíš se omlouvat, je mi jasný, že nemáš teď čas na to brouzdat po netu. Max. jestli chceš vidět ještě další motýlky jsou v rubrice makro.

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Nevím, spíš bych řekla že řádný čuně!   

    OdpovědětVymazat
  13. [5]: Když jsem byl kluk tak měl strýc velkého loveckého psa a on se vždy koupal v takovém rybníčku, pak vylezl ven a otřepal se vedle mě

    OdpovědětVymazat
  14. Jestlipak tvoji psíci rádi plavou i ve vodě, kde nestačí? Naši psi se vždycky vyráchali v kdejakém potoce, ale do hloubky moc nechtěli. Hned se otočili a mazali zpět na mělčinu. Jinak takové procházky, kde vede potok, jsem měla nejraději. Psiska se osvěžili, napili a nemusela jsem jim ani sebou nosit v termosce vodu.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Tak někde v přírodě jsme se zatím s nima v hlubší vodě nekoupali, do přehrady je ani nechci pouštět, protože to je hnus zarostlej smaradlavej, ale Mates nemá problém v bazénu plovat ani v nekmenším, za to Bobeš jde hned ke dnu, ten se totiž ani nenamáhá plavat....a to je prosím i vydrař!Možná že je zvyklej na lov ze dna, proto má tak ohromný oči

    OdpovědětVymazat
  16. Bobeš je za všechny prachy, jak se vyvaluje v tom potoce! Bezva fotky, Vendy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....