15 července 2012

Kdopak si to tu hoví?....

Krom motýlů a nějakých broučat jsem ještě narazila na dva lesní obyvatele. Hověli se oba na velkých listech devětsilů a vyhřívali se na sluníčku. Predátor a jeho možná oběť....



Byla asi po obědě a relaxovala, protože ani neutekla když jsem k ní přišla, jen po mě výhružne hodila okem. Samička Ještěrky obecné.


Kobylka obecná...není tak pěkná jak ta od Pavla, ani jsme si spolu nepovídaly, ale myslím, že taky není k zahození...
A u cesty na kopřivě byl tenhle zajímavý šneček, později jsem na něj narazila ještě několikrát...

11 komentářů:

  1. V hromadě kamení jich máme také plno, ale jsou velmi mrštné, tak vyfotit je kumšt.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Samička je celá hnědá, sameček má krásně zelené boky a hnědý hřbet. To říká i můj otec

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No překvapila mne, že se vůbec nedala na útěk. Asi usoudila že se zase škrabat zpět na ten list je pracnější než zůstat na místě.

    OdpovědětVymazat
  4. Zadarilo sa nielen pri motýľoch, ale aj pri jašteričke. Už sa stále opakujem, ale predo mnou všetko živé odlieta a uteká, neviem, čím to je. Pekné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: A já myslela, že hnědá a zelená ještěrka jsou dva druhy

    OdpovědětVymazat
  6. Šneček je skutečně zajímavý. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Dneska jsem viděl samičku, promenádovala se v bramborách, sameček zmizel v hromědě kamení, nefotitelný úkol

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, to jsou skvělé fotky! Tobě se fakt daří!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....