16 července 2012

Zbytek z lesa....

Ještě jsem si nechala ze včera několik fotek a malinko jsem si
s nimi hrála....a tady jsou....






I když to na první pohled nevypadá, je to koryto potoka, a to i dost široké
jenže jak bylo sucho tak zarostlo devětsilovými listy....trochu mi to
připomíná lotosové listy....




Ten strom se jmenuje Acer platanoides nebo-li Javor platanovitý.
Jeho kůra se olupuje podobně jak kůra platanu a i listy jsou
dost podobné. Jedině že u platanu je ta kůra jemnější.
Něco podobného jak březová....





21 komentářů:

  1. Procházka po lese musela být moc fajn, já se v lese procházím moc ráda, je tam klid, krásný vzduch...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná místa a krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Vítám tě nová návštěvnice! Až na ten závěrečný úprk a zmoknutí to bylo opravdu fajn. Užívala jsem si já i přízemáci....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Tahle trasa tím že vede kolem toho potoka je moc příjemná. Tak ono se jde celou dobu, ale v tomhle úseku je ten potok takový široký a hlavně kamenitý s tůněmi a splávky a to já mám moc ráda. Navíc jsou stromy nad tebou zavřené, takže jdeš zeleným tunelem....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: A jsou tam i rybky v tom potůčku? U toho splávku vidím nějakého živočicha

    OdpovědětVymazat
  6. V těch hlubokých tůních jsou potočáci a duháci. I když mě tak napadá....že jsem tam už dlouho žádnýho neviděla....tak nevím jestli nemám říci že bývali....

    OdpovědětVymazat
  7. Fredy Kruger17/7/12 01:08

    " Někdo vyběhl z lesa,

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky jsou moc pěkné. Taky miluji takové procházky či výlety

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Další dobrá práce, jen dneska nějak mám v hlavě vymeteno po tom včerejším souboji u Malkiela....   

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Vítaj! Bylo to fajn a doufám že o víkendu už se mi opravdu podaří jít tam kam už mám dlouho namířeno....

    OdpovědětVymazat
  11. Velmi zajímavá je fotka s dnem potoka a potom se mi líbí fotky s javorem. U nás jsem na takový strom ještě nenarazila.

    OdpovědětVymazat
  12. Tady jich pár v lese je, ale já ho viděla poprvé v lese na chatě. možná že jsi třeba na něj narazila ani to nevíš, a myslela jsi že to je nějakej umřelej strom, jako já

    OdpovědětVymazat
  13. Ty fotky jsou krásné a vypadají jako kulisy pohádkového filmu - jen chybí, aby u potoka seděl vodník a mezi stromy tančily víly.

    OdpovědětVymazat
  14. Ùplne cítím tu vlhkou vuni lesa v okolí potucku,krásné a vydarené fotky...

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jsem četl, že Tě také zajímají kamínky Dají se někde vidět?

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Ze Tvé sbírky jsem unešen, máš je krásně zakomponované do zahrady a ty detaily jsou velmi zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkné... Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Ta "mušle" je práce dcery, ta je stejně posedlá a jeden ještě má jako náhrobní jezevčička. I to srdíčko našla ona, ale dala mi ho....jinak ty s těmi zkamenělinami tu jsou vcelku běžné. Dokonce v Litomyšli našli ve zdi v Klášterních zahradách nějakou prehistorickou rybu. Tu bylo dno nějakého mořského zálivu, či co a jsou tu normální...

    OdpovědětVymazat
  19. Moc pěkná procházka, Vendy, a poučná, taky jsem javor platanovitý neznala.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....