19 července 2012

Hlídání....

Poprosila mne tady jedna dobrá známá, jestli bych jí na nepohlídala dcerky zatímco ona má nějaké vyřizování ve městě. Tak není to žádný problém, protože ta starší ač sedmiletá je úžasná hospodyňka která se perfektně stará o svou roční sestřičku....a ta navíc ještě spala...
Ale co mne taky táhlo je fakt, že je to chovatelka Mainských mývalích a má momentálně dvanáct nádherných koťat takže jsem nadšeně souhlasila a vypravila se s foťákem hlídat....a hlavně taky fotit.....

Nafotila jsem jich mnohem víc, jako vždy jsou v galerii.
Pokud nejde odkaz před tím zkuste tento a pokud nepůjde tak už nevím co je špatně....
Jen mi prosím v komentech specifikujte z kterého odkazu se nemůžete dostat na galerii, zda z článku nebo z odkazu v menu na Dandíkovu galerii....







25 komentářů:

  1. Když kliknu na tu galerii, napíše mi to, že stránka nenalezena!-:(

    OdpovědětVymazat
  2. ...aha, už jsem si to přečetla pozorně, jsou té paní, které jsi hlídala. -:)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou krásní méďové . Naše Růža se rozplývá nad vším chlupatým a div mi nevlezla do obrazovky aby ty koťata lepší viděla . Hned se dotazovala , zda se dají koupit . Tak jsem ji hned zpražila , že to jsou papírové kočky a tudíž pěkně drahé a že z toho nebude nic .

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se nejvíc líbí ten, co zívá.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou krásné, ale nedokážu si představit mít jich tolik doma

    OdpovědětVymazat
  6. Kočičky jsou opravdu moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný klubíčka! Povedly se ti skvělé fotky.

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Neodnesla, máme jejich staršího brášku. Dcera sice pořád fňuká ještě po jedné ale to jsem jí zatrhla....Má už dvě mainky a v okamžiku kdy je bez práce péče o jejich blaho je na muži jako o všechno další. Teď už by to mělo jít, já zapoměla že když to nahraju tak ještě musím v galerii zadat viditelnost pro všechny. A to ti nešlo z odkazu ve článku nebo z odkazu v menu?

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: No měla jsi pravdu, na mazlíka se prodávají v relacích kolem 10 000, a jelikož tyhle mají ještě navíc zajímavé zbarvení které je hodně ceněné tak budou ještě dražší....

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Tak oni už za chvíli půjdou z domu....a oni je mají v rodiném domě, takže se strašně rychle rozpýlej po okolí

    OdpovědětVymazat
  11. Oni jsou ty kočky docela velké, skoro obří. Kamarádka, kolegyně z práce, má kocoura Edgara a tvrdí, že snad váží 11 Kg. To bych ale opavdu "kecala". Už si to nepamatuji.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Nekecá, kocouři mají ve standartu max.opravdu 11kg a kočky 8...a jsou to největší miciny, pak je sibiřská a norská ty jsou jen chlup menší....ale chovají se spíš jak pes než kočka.

    OdpovědětVymazat
  13. Že nemá strach že ji podrápají sedací soupravu. My měli speciální proti drápům a stejně je náš kocour zničil.

    OdpovědětVymazat
  14. Fredy Kruger19/7/12 23:58

    " Toto jest v hostinci nevídané !

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou krásné,kotata samozrejme lákají,ale 11kg je 11kg,teda maximum

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: Hele, tak to už mají po třech vrzích a čtyřech dětech, tam už na nějakém škrábabci nesejde....je manžestrová, tak tam no není moc vidět, spíš na těch koženkových područkách. Ale my co chováme nějakou zvěř se vyznačujem určitou tolerancí a hlavně starším nábytkem. Nový připadá v úvahu jen v okamžiku, kdy už s žádnou zvěří se nepočítá, či když se ten starý již úplně zhroutí....

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: To ale jen u těch opravdu vydařenejch jedinců, což budou ta céčková koťata, jejich otec opravdu těch jedenáct kilo má a mamča Salsa taky patří mezi kočky které mají ten horní váhový limit. Ono ti je na nich vidět už teď, ty vrhy nají mezi sebou rozdíl čtyř dnů, ale když vidíš céčkový a déčkový koťata spolu, tak ty céčkový vypadají jak o měsíc starší. To jsou na fotkách ty na posledních místech v galerii, jinak je z bich ten černobílej kocourek, Tan se jmenuje Chaplin, a pak vím ještě ten červenej, ten se jmenuje Dexter ale jinak si je nepamatuju

    OdpovědětVymazat
  18. Vendy, povedly se ti nádherné fotky. Moje sestra má dvě mainky, kocour Nero mám dokonce 12 kg a kočička Amylou asi 7 kg. Ač jsou oba papíráci, získala je zdarma. Amylou byla vyřazena z chovné stanice, protože podvakrát jí byl při porodech prováděn císařský řez a paní chovatelka musela platit za ošetření. Tak požádala veterináře, aby jí našel novou rodinu. Nero je ze stejné chovné stanice, měl už své majitele, kteří za něj zaplatili nemalý peníz, ale protože se na výstavě umístil AŽ DRUHÝ !!! protože má víc bílého zbarvení, chtěli ho vrátit zpět. Paní chovatelka si vzpoměla na sestru, že už se ujala Amylou, tak jí nabídla i Nera.

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: To je skvělá že si je vzala, jsou to úžasní kočičóni....no aty chlupy to je holt daň za lásku.... Jelikož máme všechny čtyři micky takhle chlupatý obden luxuju....

    OdpovědětVymazat
  20. Do galerie se nedá dostat, Vendy, ale to nevadí, tyhle fotky stačí. Kočičky jsou nádherné a nafotila jsi je bezvadně. Kočky já miluju, momentálně máme dvě, ale mívali jsme čtyři, ovšem "jenom" obyčejné.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak jsem se těšila na fotky z galerie, ale když kliknu na odkaz, dostanu se do nabídky na založení blogu a mám zadat nějaké heslo - škoda, ráda bych se podívala. Máme doma křížence s mainskou kočkou z útulku a je to asi dva týdny, co jsem dostala kotě - matka je snad britka....při jejich "sžívání" zažíváme spoustu legrace....díky za tvůj web - vlastně jich je víc, nebo se pletu? Zuzina

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Hani do které galerie, ze článku nebo z menu? Já se tam dostanu z obou, teď jsem opravovala odkaz ve článku, ale když nevím kde to mám opravit tak je to těžké.....

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Zuzi děkuji, jsou dva tedy pokud myslíš blogy ...tenhle a 365. Zkus tedy rovnou z menu do Dandíkovi galerie dostaneš se taky do té složky. Taky máme poloviční mainku, Elvise, toho našla paní ve Šternberku uvázanýho na drátě v lese jako kotě a já na něj přišla na Aukru. No a dcera pro něj jela....Najdeš ho ve článku Spokojené Já našeho kocoura v rubrice TT.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....