20 července 2012

Já optimistou byla....

Já optimistou a snílkem kdysi byla
a jen v to lepší jsem vždy věřila...
Však záhy život ideál mi vzal,
jak se mnou vláčel hned sem a hned zase tam.

I tak jsem zas a znovu uvěřila že mohu
dál se optimistou zvát. Že bude líp, že
již osud svou temnou práci vzdal.
Ale když nová rána mě do kolen srazila
já opět na chvíli jsem jím nebyla....

Můj optimismus vystřídal smutek a žal,
pesimismus nade mnou svou vládu převzal.
Jen tu a tam se vrátí snílek, a přijde
i pár krásných chvilek...

Dnešní doba optimistům moc nepřeje,
ubíjí jejich radost a jejich naděje.
Snad věřit máme dál, že by se nějaký
zázrak stal? Že bude líp? Že radost ne žalost
bude naším životem se nadále nést?

V tom bych chtěla optimistou být, a nedat
se ničím porazit. Pevně si za svým stát
a dál se optimistou zvát. Snílkem zas jsem
snad....když chci aby život lehčí byl,
když životních ubývá sil. Že tvrdý k nám či
krutý byl, a o spoustu radostí nás připravil.

Já optimistou, ba i snílkem byla kdys,
a stále bych chtěla být....
však za pravdu mi nedává nic že lepší měl
by náš svět v brzku být....







21 komentářů:

  1. Moc krásná báseń Vendy.

    OdpovědětVymazat
  2. musíš věřit a hleda to dobré ve zlém

    OdpovědětVymazat
  3. to je dost dobrý ikdyž ne moc optimistický

    OdpovědětVymazat
  4. [Smazaný komentář] Vendy ty ani Ježurka si jí neumíte zablokovat ? ? ? Pak už ti od ní nic nepříjde. Dělá se to v komentářích a dáš Zablokovat!

    OdpovědětVymazat
  5. Někdy stačí jenom zavřít oči a svět je hned krásný.. Věřím, že se ti úsměv na tvář vrátí, jako nám všem, co dostali pořádnou ránu.

    OdpovědětVymazat
  6. Píšeš krásné básně. A asi jsi optimistka, přes to všechno...

    OdpovědětVymazat
  7. "dnešní doba optimistům moc nepřeje

    OdpovědětVymazat
  8. "Snažím se stále optimistkou býti

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: Tak říká se že něco zlé je pro něco dobré a je fakt, že když zažiješ něco moc zlého raduješ se s každé hezké chvilky...a řešíš věci úplně jinak než před tím

    OdpovědětVymazat
  10. [3]:Já optimistou BYLA....

    OdpovědětVymazat
  11. [4]:Proto bych byla ráda snílkem i optimistou, a doufám, že se podaří!

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: Už jsem se podle tebe zařídila, tak já ji tu měla snad jen dvakrát před hodně dlouhou dobou, tak jsem si říkala že už se někam vypařila....a ono ne....

    OdpovědětVymazat
  13. [6]: Díky, i ty se ale snažíš s básničkama ane že ne....

    OdpovědětVymazat
  14. [7]: Tak to jsem ráda že ti to přišlo vůbec nejlepší.....

    OdpovědětVymazat
  15. [8]: Jé, a jak vyjou!!!! Tak po tom všem co vždycky u tebe čtu se zase stejně pustíš do nějakého dobrodružství jsi optimista par excellanc....

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Kavalír každým coulem ....Snad to tak je, i když sama se považuji za fatalistu říznutýho pesimistou a trochu optimistou.... .

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Máš pravdu, taky to trošku znám

    OdpovědětVymazat
  18. Vendy, to je opravdu krásná báseň. Jsi optimistická umělkyně!

    OdpovědětVymazat
  19. Ty jsi optimistka pořád.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....