20 července 2012

Velké hlasy....Rod Stewart

Delší dobu Velké hlasy mlčely, a tak je na čase je zase trochu nechat zaznít....i když trošinku chraplavě. Také jsem slyšela krásné přirovnání: Zpěvák s hlasem jak skelný papír. Ale i když už dnes nepatří mezi nejmladší, stále si uchovává svou jiskru a pro mnohé ženy i nepopiratelný sexapeal....
Několikrát ženatý, ale stále žádaný....i když i jemu se blonďatá hříva změnila v šedivou, nic to jeho charizmatu neubralo. A hlasu také ne....Takový je Rod Stewart.

Rok 1975....


Rok 1971....


Bohužel jsem nenašla rok...


Rok 2004....


Leta běží...


Rok 2008....


Tipuju tak konec devadesátých let....



13 komentářů:

  1. Vendy, je to věc vkusu a názoru, ale já ho teda nemám ráda ani trochu!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně blog s hudbou, kterou mám rád (Deep Purple, Pink Floyd, ..).

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Samozřejmě stejně tak jak někdo nemusí vážnou hudbu....já jeho písničky ráda mám....i ten chraplák....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Tak Rod Stewart není úplně moje jednička, tou je někdo jiný, geniální kytarista Santana, ale ráda jeho písničky  poslouchám, už kvůli jeho hlasu. Ještě mám v plánu připomenout Joe Cockera a Dvida Bowieho...ale je jich  víc těch zpěváků, kteří ač nejsou mojí vyloženou jedničkou ráda je zařazuji do své diskotéky...Bryan Adams, Sting, Meat Loaf, Jon Bon Jovi....

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Pěkné, no holt ten refrén je jednoduší , ale mě se jako kytaristovi líbí ta havajská kytara, jak to jemně podbarvuje...

    OdpovědětVymazat
  6. Já také mám nejradši skupiny, kde je výrazný instrumentalista, z kytaristů kdysi Hendrix, pak Clapton (Cream), Page (Led Zeppelin), Blackmore (Deep Purple), Rhoads (Black Sabbath).

    OdpovědětVymazat
  7. Tak v roce 1976-77kdyz jsme sem prisli zrovna byl Rod Stewart se Sailling na vrcholu a moc se mi líbil,mám dokonce jeste LP,jinak uz jen CD.

    OdpovědětVymazat
  8. Od Roda Stewarta mám ráda jen pár kousků - tady se mi moc líbilo přezpívání slavného Wonderfull world. A moc příjemně mě překvapilo Sailed, protože tuhle písničku znám už dlouho, mám ji nahranou na jedné staré kazetě ještě s podobnými fláky od neznámých autorů a nevěděla jsem, že ji zpívá zrovna on. Příjemné překvápko!

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:pro mne je a zůstává Santana Samba pa ti....je to jeho taková trade made....

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Ta je moc pěkná a na zahrání není vůbec složitá. Z LP Abraxas, na níž vyšla, mám asi nejradši skladbu Black Magic Woman (Gypsy Queen) http://www.youtube.com/watch?v=HDLLXUaqZxg

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Tak vidíš, alespoň jsem ti připoměla mladší doby a začátky....snad příjemně

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: tak to já vím dlouho že to nazpíval, ploužili jsme se na to na diskotékách .On dokonce nazpíval tři cd z těmi swingovkami. Včera shodou okolností když jsem poslouchala rádio a byla tam ta Gottova diskotéka, tak o tom mluvil. Bylo to věnováno Gershwinovi a právě i jeho písničky na jednom z těch cd Rod zpívá. Stejně tak jako udělal takhle perfektní desku Robbie Williams....

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: tak samozřejmě ta je spolu se Sambou pa ti jeho klasika. Moje bývalá velká láske a dnešní skvělý kamarád je velký fanda Santany a když je někde poblíž nás koncert tak jede. On a jejich banda mne přivedla jak k Santanovi tak i paradoxně ke swingu. Láska se ztratila ale láska k téhle hudbě zůstala. .

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....