25 června 2012

Opět brouččí....

Včera dopoledne jsem tahala z bazénu broučka který se tam topil. Po vytažení jsem zjistila, že se jedná o druh tesaříka a to Tesařík černošpičký (nevím kdo zadává české názvy, ale někdy to je děs). Párkrát jsem tu z digestoře lovila i Tesaříka velkého, jenže to ještě nebyl po ruce digifoťák a o fotících telefonech jsme ani nevěděli....
Takže pár portrétků....







Na této fotce je vidět proč se jmenuje černošpičký.....


A aby nebylo těch brouků málo, večer se tu rojili chrousti. Byly jich stovky a ve vzduchu to vrčelo jak....no ani nevím jak to pojmenovat. tahala jsem je z jezírka a zkusila je vyfoti, ale už to bylo dost za tmy....a za "choulostivé" situace. Jak byli zblblý ani jim nedošlo že spadli do vody....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....