25 června 2012

Mates v aquaparku....

Matýsek má hodně rád vodu a na rozdíl od Bobeše se mu líbí i v bazénu. Včera si užíval svého vlastního aquaparku a nechal se od syna vozit a točit na lehátku no a já dobrák jsem ho nechala i trochu proplavat. Pak se znovu uvelebil na lehátku a z výšky pozoroval co se děje kolem. Ta výška je pro něj důležitá, protože on chudák vidí všechno jen z výšky svých dvaceti centimetrů v kohoutku Usmívající se.....






Když mám trochu mázlou fotku, a nechce se mi jí mazat, používám tohoto malého fíglu....


6 komentářů:

  1. Vypadá spokojeně, určitě se mu jízda na lehátku líbila, Jen se divím, že lehátko neprotrhl drápkem.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: to já taky....ale on si tam spíš pěkně hověl v leže a kochal se tím jak vidí z výšky

    OdpovědětVymazat
  3. Matýsek si projížďku na lehátku krásně užíval, vypadá náramně spokojeně!

    OdpovědětVymazat
  4. Jenom dobre,ze neprisel na to,ze se dá i prokousnout!Vypadá úzasne spokojene

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: To by bylo zajímavé, myslíš, že by to fungovalo jako když nafoukneš balonek a pak ho pustíš? ....to by nám taky mohl dolétnot až do prostřed zahrady!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....