05 června 2012

Co uvízlo v síti Sítí.....příroda

Dlouho jsem tu neměla nic ze zásob fotek Mistrů fotografů které mi přicházejí od různých kamarádů a známých.. Asi proto, že nad nimi vždycky slintám a říkám si že bych upsala duši čertu za to umět to co oni. Jelikož to jsou opravdu skvosty, ráda se s vámi podělím. Takže si pěkně sedněte a jen se kochejte....








Mám jich v zásobě spousty a jedna hezčí než druhá, takže pokud budete chtít...

8 komentářů:

  1. Nádherně úžasné !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou, opravdu nádherné, a já tiše žasnu a závidím že se tohle někomu podaří.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je fantastické.Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Takové fotky, to je sen! Nádherné, taky žasnu a taky tiše závidím. Tihle fotografové jsou opravdoví mistři!

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné fotky, slunéčko jsem bohužel na začátku jara nestihl nafotit, což je velká škoda...     

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....