17 dubna 2012

Něco z rozkvetlého města....

Z dnešní rehabky jsem ještě musela dosvištět na ÚP, protože příští týden kdy jsem měla plánované sezení budu pryč.
A koukala jsem jak pomalu začínají rozkvítat různé stromky, keře a kvítka v nové výsadbě okolo terminálu. Ať už to
byla rozkvétající okrasná třešeň, kdoulovec nebo narcisky ve středu kruhového objezdu. A zlatice okolo kulturního centra....






8 komentářů:

  1. Moc hezky jsi to nafotila, líbí se mi tvoje úpravy fotek, tohle já neumím.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ale to fakt není nic těžkýho....v těch prográmcích to jde jednoduše. Zvlášť ta Picasa, tam je to přímo v ní a nemusíš ty fotky nikam přehrávat, protože se do ní rovnou stahují z foťáku.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky, Vendy, líbí se mi i tvoje úpravy, taky si občas takhle hraju.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já tomu hraní docela propadla, ohromně mne to baví....teď si chystám nechat udělat nějaké zvětšeninky z úprav....

    OdpovědětVymazat
  5. Kromě úpravy fotek, kterou fakt neumím, obdivuju tvoje encyklopedické znalosti rostlin. Je vidět, že dědeček ti toho hodně předal.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jak už jsem psala Evě, když máš Picasu není to vůbec nic těžkého. Nemusíš nic nikam přehrávat, jen si klikáš co chceš a jak to chceš....a dá se stáhnout český návod. Ale i bez něj se to dá nádherně zvládnout....Tak něco málo si z kytiček pamatuju

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné fotky - všechno kvete - jaro je tady - konečně     

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: ale pořád sakra studeno....i dneska když svítilo sluníčko celý den. Asi proto, že v noci zase mrzlo....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....