30 dubna 2012

Já už chci domů....

Jak brzké stávání, tak cesta tam, dlouhé čekání na nástup a nakonec i to, že se mi rozbily sluneční brýle a já tak čučela v tom slunečném dni "jen tak" a i dost velká únava nás obou nakonec rozhodla o tom, že na odpolední soutěže čekat nebudem, ač velkého Bobeš ten jeho získaný BOB k tomu opravňoval, ale představa toho, že tam v tom vedru budem čekat ještě další tři hodiny nás natolik vyděsila, že jsme se sebrali a raději jeli zpátky. Tentokrát kamarád vybral cestu "kochačku" přes Jeseník, Ramzovou a Štíty. Užívali jsme si tu zpáteční cestu pěkně v klídku, tedy pokud nepočítám to, že auto bylo bez klimatizace a venku skoro třicet stupňů. Ale jak jsme se dostali do horských oblastí, přece jen se trochu ochladilo. A dokonce i na vrškách ještě trocha sněhu i byla. Docela jsem měla chuť do něj strčit ty bosé nohy !


To bylo focené z první benzínky na našem území kam jsme vlítli jak velká voda pro pití nám, i psům a zmrzku...
Nad Ramzovou na kopci stály tyhle fofrníky na elektriku. Kamarád schválně zastavil, protože chtěl slyšet jestli opravdu dělají takový hluk jak to jejich odpůrci tvrdí. Samotnou mne to zajímalo. Nedělají. To ten vítr byl hlučnější. Oni si jen tak tichounce šelestily, šššš, šššš, šššš....



Zbytečky zimní sezóny u vleku....




A to je poslední rozloučení s horami a naší cestou....pak už jsem zase zvadla Zamračený.....

6 komentářů:

  1. Ten vítr je sice taky, ale sem nahoru teplo stále nedorazilo. Pořád jen kolem 18 stupňů.

    OdpovědětVymazat
  2. U nás dole kvetou třešně a v Jizerkách je ještě sněhu na lyžování plno , dokonce prý závěje .

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak ten už tady ustal, ale ke třicítce je tu už od soboty doposud, i teď už je venku nádherné teplo.....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Na té polské straně bylo taky víc bílo, ale co bylo nádherný když jsme se v pátek vraceli, tak byly nádherně vidět Krkonoše a ty byly ještě tedy hodně bílé...

    OdpovědětVymazat
  5. Včera a dnes bylo děsný vedro. Na konec dubna nepřiměřené... nedivím se, že jste to vzdali.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tak mě teplo nevadí, ani tohle ne, spíš šlo o tu dlouhou cestu, být to blíž, nebo tam mít spaní tak nebyl problém, měli jsme fleka pěkně ve stínu, kde by byl celý den, ale přece jen přijeli by jsme dom dost pozdě a kamarád chěl ještě pokračovat k sobě na chatu dolů na jih. I když jsem ho přemlouvala ať tu ještě přespí a vyrazí ráno.Jenže on jak se rozhodne tak musí jet

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....