30 dubna 2012

A jak to klukům slušelo a ťapalo....

Ještě pár foteček jak to klukům slušelo. Dokonce jsem dostala velkou
pochvalu od chovatelky z jejíž stanice pochází velkej Bobeš, že byl
on i můj Bobeš opravdu pěkně upravení. A že chvíli nevěděla
kterej je vlastně ten "její" a který ne. Je to pro mne pocta
protože všichni její psi jsou opravdu velmi úspěšní a
vždy moc pěkně upravení. A já jsem stále ještě v
tomhle děsnej kandrdas. A navíc strašně
foukal vítr, takže ty jejich hedvábný
palice upravit byl někdy oříšek.

Borek Prokopské jezírko alias malej Bobeš.

Colorado Cash ze Žihelské zahrady alias velkej Bobeš.

A ještě malej Bobeš.


Takhle si kluci ťapali v kruhu anebo odpočívali před vstupem do něj.

odpočinek

Kluci už s medailema...a velkej Bobeš jako Man in black, nebo že by FBI ?


10 komentářů:

  1. Klukům to opravdu slušelo, blahopřeji k získání medailí!

    OdpovědětVymazat
  2. Copak klukům, ale paničce jak se ťapalo? Jen je tam nějaká pohublá, je vidět, že jí tolik kluků dá sakra zabrat!

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No tak to máš nějakou mhu před očima, já mám holka naopak další kila nahoře....     

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Díky, zadařilo se....táta je moc těžká konkurence

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Jó, naštěstí existuje někdo, komu to nevadí , i když se dost divím....

    OdpovědětVymazat
  6. Je vidět , že jablko nepadlo daleko od stromu .Oba Bobešové vypadají jako když si z oka vypadnou . Asi bych měla problém poznat který je který

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Jsou, zvlášť takhle načesaní, jinak je to poznat hned na první pohled. Velkej Bobeš je, jak jinak, větší a takovej jakoby pořád zamračenej. A nikdy není tak zarostlej jak ten náš

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: To má někdo štěstí! To u mě existuje někdo komu to vadí a dost!

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Mě zas pro změnu neustále vytáčí blbejma narážkama má dcérenka....jí to jde v jejím věku dobře hubnout, zvlášť když může dělat takové aktivity které já kvůli té páteři nemůžu.....

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera, kluci jsou krasavci. Moc jim to sluší a Tobě taky. já bych taky řekla, že jsi zhubla.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....