01 května 2012

Tulipánohraní.....

Když jsem se v pátek vrátila domů, jen zběžně jsem zjistila, že mi rozkvetly v těch teplech až na pár vyjímek všechny tulipány. Je to škoda, protože pokud bylo normální počasí rozkvétaly postupně skoro celý měsíc. Letos je jich zase o něco víc než vloni, za to narcisky mi letos moc radosti nedělají, je jich málo a v tom teple hned odkvétají. A mizejí mi pomalu jiné barvy tulipánů než červené a žluté, nějak je ty dvě barvy válcují. A čeká mne i letos všechny vyndat, roztřídit cibule a znovu vysadit. Naštěstí většinu mám ve výsadbových koších, tak by neměl být problém je vyndat...





12 komentářů:

  1. Krásné tulipánkové variace. Líbí se mi ten s roztřepenými listy, ale i jednoduché tvary květů jsou kouzelné.

    OdpovědětVymazat
  2. To je botanická zahrada?

    OdpovědětVymazat
  3. No ty jsou nádherné, prostě neskutečné! A moc se mi líbí, jak je máš poskládané do mozaiky.

    OdpovědětVymazat
  4. Pááni , to je jako v botanické zahradě .

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:Ono je to jejich původní barevnost, a tak to dřív nebo později vyhraje

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tomu nerozumím , ty nemáš botanické odrůdy ?

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Mám, ale ty už jsou dávno odkvetlé, tohle jsou Kaufmania hybridy . Liliokvěté a papouščí tulipány a Rembrandt hybridy. To jsou ty žluté s červenými "plameny" nebo ty dvoubarevné třepenité.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkně barevné. Také mě letos mrzí,že v tom horku kvete všechno najednou....

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, mám ráda tulipány.

    OdpovědětVymazat
  10. To všechno jsou tvoje tulipány, Vendy?! Páni, to je nádhera!!!    Krásně jsi je vyfotila.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Jo, jo to jsou moje, a to mi ještě některé nevykvetly, nebo se zparchantěly.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....