02 května 2012

Jabloň....

Dneska mne překvapily naše zbylé jabloně na zahradě, protože během noci všechny rozkvetly. Včera odpoledne, když jsem tak přecházela mezi stínem na terase od slunečníku a stínem pod altánkem, tu a tam byl některý kvítek rozkvetlý. Ale dneska najednou jsou celé bílorůžové, jak nevěsty. Včelám nastal čas neustálého sbírání pylu a stromy bzučí jak ohromný včelín. A jestli těch jablek bude tolik, co slibují květy, tak pozdravbůh, protože zase nebudu mít kam ta spadaná jablka dávat....nebo z nich alespoň částečně udělat nějakou tu sladkůstku. Třeba nepečený jablečný dort, nebo obrácený koláč, či koláč sypaný....mnozí jedinci teď samozřejmě úpí VYPÁLIT!!!!! co s tím jiného. No je to také řešení, ale tak nějak mě zrovna tahle pálenka nechutná. A vlastně nikomu doma, ne že by jsme byli zapřísáhlí abstinenti, ale nějak to není ono....jsou lepší....


Když jsem dneska seděla v altánku u kávičky, zaujal mne tam stín včely létající po květech a napadlo mne, že by to mohl být zajímavý pohled, netradiční....jestli ano, posuďte sami....

7 komentářů:

  1. Posoudila jsem jako vždycky, že je to pohled vskutku netradiční a na všechny tvoje výtvory!

    OdpovědětVymazat
  2. U nás také jabloně rozkvetly přes noc . Včera ještě nic a do rána byly v plném květu .

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké. Stíny se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky,já calvados taky nemusím,hruskovice nebo tresnovice  a nebo slivovice jsou lepsí^^

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já dávám před těmito irské whisky,bourbonu nebo Metaxe....

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Vůbec nejlepší jsou jednosladové skotské, to tvrdí můj přítel, já jsem posledních pět roků úplný abstinent.   

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tak když máš kamaráda kterej chová iráčky, tak je skoro povinností pít Tulamore Dew....a to dokonce byla kdysi i Dandie Dinmont whisky! Skotskou whisky mám ráda jen některou. Spíš ty irské. Jabloně jsou skvělé modelky, ostatně asi jako většina ovocných stromů.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....