04 května 2012

Výlet do mikrosvěta mechu....

Myslím, že tyto dnešní fotky ani nepotřebují moc komentář.....
A navíc jsem i líná nějaký vymýšlet....
Takže no coment....






14 komentářů:

  1. Vendy, já smekám, tohle makro se ti fakt povedlo! Skvělé snímky!

    OdpovědětVymazat
  2. Pohádka z mechu a kapradí se mi líbí, ale to záhlaví a motivy s vodou... Vendy, úžasné!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: No sama jsem se divila jak pěkně to vypadá . je to vždycky pro mne velká neznámá co z toho vyleze, pořádně to vidím vždycky až v počítači....

    OdpovědětVymazat
  4. Mám tak slabý signál, že se mi fotky u mne ani u tebe nenahrávají.

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám jak blázen , jaký máš nový kabát . Nemám moc ráda pohybující se pozadí , ruší mně to , ale tohle se jen lehce vlní a vcypadá to příjemně. A mech . Kdo by řekl , že vypadá tak tajuplně .

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Tak dneska jsem u tebe nějaké fotky z oblíbeného palouku viděla.

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké fotky, mám ráda takové detaily. A ty kapičky v tom, úžasné

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Ty byly ze včera přednastavené.

    OdpovědětVymazat
  9. Teď je vidím, vypadají hezky.

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímavý pohled na mikrosvet mechu,skoda,ze se ti tam nepripletl nejaký broucek,byl by z nej brouk

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Vyjímečně se zase zadařilo, bylo to hned ráno po docela velkém dešti...

    OdpovědětVymazat
  12. Fau Wé přichází na scénu?

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: To vložené r mě napadlo později...tak změna kabátku si žádá i změnu nicku, nebo spíš takovou trošku hru s písmenky.... a přitom je to vlastně jedno a to samý.

    OdpovědětVymazat
  14. Velmi hezké jsou ty kapky vody... Moc povedené fotky...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....