25 ledna 2012

Luxusní den....v království berly Mrazilky

Do míst kam jsem vyrazila na procházku mne kdysi zavedla jedna kamarádka na hříbky. Mezi nízkými smrčky jich tam rostlo vždy požehnaně. Pak se odstěhovala jinam a já tam snad ještě jednou či dvakrát v létě zašla. Po čase jsme propadli kolům a jezdili jiným směrem, pro pěší procházky jsme taky volili jiné trasy a na tuhle jsme úplně zapoměli. V poslední době jsem si vždycky říkala když jsem došla na křižovatku téhle cesty že se tam zase budu muset někdy vypravit. A ten dnešní krásný den rozhodl a tak jsme se s Bobešem dostali do království berly Mrazilky....












A najednou zase místo absolutně beze sněhu.....


Tahle fotka vznikla nedopatřením, uklouzla mi noha a já se pěkně zvysoka posadila do sněhu a při tom zřejmě zmáčkla spoušť.....



Kdyby na ní nebylo tolik sněhu zvala by k posezení.....

21 komentářů:

  1. Na tom holém místě je určitě teplý pramen , příště si vezmi krumpáč , třeba budete mít tvou zásluhou ve vesnici termální koupaliště.   

    OdpovědětVymazat
  2. Prošla jsem všechny tvé dnešní fotoúlovky. U některých fotek jsem marně hledala Nastěnku a Mrazíka. V reálných kulisách tvého filmu nebyli.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera a trefný název.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Spíš to bylo tím, že tam je hodně husté smrkový porost a ten sníh se tam nedostal v takovém množství a navíc tam i svítí skoro celý den slunko. Ale bylo to tam zrádně namrzlý....

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: P.S. Díky za dárek. Jo a v tom lese jsemtak docela pochopila význam rčení Zima jak v Rusku     

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jste se konecne dockali zimy! U nas nic moc,slunko svitilo cely den,snih uz je zase pryc.Moc hezke fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. U vás pěkně zafungovala berla "Mrazilka", Vendy.    O tomhle si můžu nechat jenom zdát. U nás není skoro žádný sníh a když máme o víkendu čas vyjet někam dál, zase je hnusné počasí!

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Je zvláštní jak kde to tady v okolí s tím sněhem je. Tady mne překvapilo kolik ho tam bylo, jen o něco níž byly stromy holé a i na cestě bylo o dost méně....a tady ve vsi už je taky míň.

    OdpovědětVymazat
  9. Hezká procházka. Sníh je v Praze jen na Bílé hoře.

    OdpovědětVymazat
  10. Prošla jsem Tvé poslední příspěvky-všechny fotky jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]:Kde jinde už by měl být v Praze sníh než tam....nomen omen, nezapomeň

    OdpovědětVymazat
  12. Jasně že to nebude vadit! Tebe jsem taky viděla u mnohých komentářů, Pavel, TlusŤjoch nebo i Malkiel, jestli se nepletu... i jinde. Máš dobré komentáře, a v některých věcích se asi i shodneme... Oblíbené blogy sice uspořádávám jednou za půl roku, ale v Knize návštěv budeš zapsaná ještě dnes...   

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Líbilo mám jak už jsem psala Davidovi blogy které mají hlavu a patu a hlavně majíé co říct. Já se hlavně snažila dostat do povědomí ono psí plemeno jménem Dandie Dinmont teriér protože se o něm málo ví a přitom jsou to perfektní společníci a nakonec se vyklubal celý tenhle blog, protože co je povídání bez obrázků . No a zase se shodnem na klasice Tři oříšky pro Popelku a Mrazík . Asi jsme prostě stejná krevní skupina

    OdpovědětVymazat
  14. To jsou nádherné fotografie. To je ale pro mne také říše fantasy. Toto umění mě nějak minulo.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Díky moc, já též neoplývám zrovna trpělivostí co se týká kompu. A zvlášť když se mi to začne sekat a dělat různé jiné vylomeniny. Ale pokouknu co kde je a když tak se ti ozvu....

    OdpovědětVymazat
  16. Ano, kdykoliv budeš potřebovat, neváhej a napiš mi. Já si při tom zopakuji to, co jsem snad zapomněla, a poučím se.

    OdpovědětVymazat
  17. Fotky jsou krásné, hlavně ty ojíněné větvičky, jiné vypadjí jako zátiší

    OdpovědětVymazat
  18. Krása zimní,zachycená nápaditě.Líbí se mi ten pejsek- moc. Poslední fotka by se líbila (tedy naživo) ptáčkům.

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Děkuji za pochvalu, zvlášť když nebýváš častým hostem. To pak těší dvojnásob.

    OdpovědětVymazat
  20. [13]:Aha, odtud slovo "dandíci"? pořád jsem přemýšlela, co je to za plemeno. Teda ne že bych byla znalec, ale některá plemena jsou mi známá. O dandících jsem zatím neslyšela...   

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Jo, jo, stejně jak vestíci. Dneska na výstavě se mne ptala jedna chovatelka Irskejch vlkodavů : A to je čo, toto? když jsem jí tedy řekla co je to tak povídá: Tak toto som eště naživo něviděla!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....