25 ledna 2012

Luxusní den....u vody

Tedy spíš u splavu a pěkně opatrně, nějak se nám tu začíná zvedat řeka, tak snad se teď díky těm ohlášeným mrazům zase trochu sníží.... Voda se ve splavu docela válela a převalovala a při delším koukání se jednomu docela začala motat hlava....


jak známo olše mají rády vodu a tady lemují břehy malé říčky protékající vesnicí. Zatímco v korunách byly ještě krásně bílé, dole už pomalu na slunci z malých šištiček odtálo. Jen zůstaly bílé šňůrky pavučin....









Bubliny zůstaly uvězněné pod malými ledovými pokličkami...


Pod kořeny keře vznikla malá zátoka i z jeskyňkami....





Zamrzlé korálky kapek...

7 komentářů:

  1. Jinovatka, když nemám zamrzlé okno na autě, je krásná na pohled.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Auto nemám , zmrzlé okna mi navadí.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky, Vendy! Taky ráda fotím námrazu a různé ledové útvary, jenže letos jich moc není, aspoň u nás!

    OdpovědětVymazat
  4. No vloni to bylo ještě lepší, taky to je na blogu, to mrzlo víc a dýl, takže bylo taky dost ke koukání a když jsem to chytla tak i na focení

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky. Jedna krásnější než druhá.

    OdpovědětVymazat
  6. Další krásné mrazivé fotky? Máš dobré oko. Moc se mi líbí fotky stromů, na stromy jsem asi ujetá. Připadají mi děsně fotogenické, pokroucené větve, zdrsnělá kůra, případně svěže zelené či ohnivě zbarvené listí. Stromy jsou pokaždé jiné.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Taky ráda fotím stromy, i když na fotkách málokdy vystihnu to vícerozměrnost. Teď mám v plánu na chatě jeden buk (ty mám obzvlášť ráda) fotit v různých etapách jeho života. Tedy pokud mi ho nezkácej! a asi v pondělí, protože teď o víkendu díky výstavě není čas zaase po těch mrazech zhópnu ke splavu co tam ulovím teď.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....