25 ledna 2012

Luxusní den....zmrzlé dopoledne

Ráno svítilo tak trošku sluníčko a zahrada byla jak z pohádky. Všechno bílé a omrzlé. Což mi nedalo a vystartovala jsem s foťákem a snažila se tu krásu zachytit, než si sluníčko rozmyslí jestli bude svítit nebo ne a všechna ta krása rychle zmizí. Mrazík ještě docela štípal a pěkně mi přimrzal ke konci prst ke spoušti Usmívající se....

V této sérii ještě sluníčko bylo dost nerozhodné jestli to opravdu rozbalí.....








Na té poslední fotce je vidět, že obloha už začínala být krásně modrá a slibovala krásný den....

9 komentářů:

  1. Nádherné fotky, příroda se mi daleko víc líbí než kdyby jsi fotila třeba lidi, ti jsou krásní zvláště když jsou mladí, co na nich furt dokola pochlebovat - : ), ale příroda, ta je krásná i když je stará-zimní - tohle ani lidské mládě nedokáže vytvořit! Příroda je hold příroda nad tu nikdo nemá a ta první fotka - tu bych chtěla mít zarámovanou v obraze na zdi! Kráááása! Vendy jsi Mistr s velkým M!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. Co máš za foťák?

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Klidně si jí stáhni a nech si jí vytisknout

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně vyfocená námraza, Vendy! Obzvlášť první tři snímky jsou povedené!

    OdpovědětVymazat
  5. I zima a mraz maji sve kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  6. I zima a mraz maji sve kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  7. I zima a mraz maji sve kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  8. Pardon,nejak se to zaseklo!

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Pokud nemusíš jak už tady někde říkal Pavel oškrabávat a odmrazovat auto. Teď si to užívá dcera buď jí zamrzne zámek nebo má námrazu zevnitř, takže hóóódně je po ránu nerudná....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....