25 ledna 2012

Luxusní den.... s Bobešem

Odpoledne jsem samozřejmě nemohla nevzít někoho z pesanů na procházku a volba padla na Bobeše, protože na něj mám alespoň částečnej drezík, přeci jen u země je o dost chladněji než v našich lidských výškách. Na celém kabátku se pracuje, ale dneska mi to prostě nedalo sedět u stroje a šít když zase po tolika dnech tak nádherně svítilo sluníčko. Vyrazili jsme na místa, na které jsme kdysi chodili sbírat mezi nízké smrčky hřiby a popravdě jsem na nich nebyla už dobrých patnáct let. Sníh byl zmrzlý a tak byl pro tentokrát Bobeš ušetřen těch děsných bakulí které ho vždy trápí....Za to se mu nelíbilo oblečení, vždycky se ho snaží zbavit různým válením a převalováním.

Zprvu vyrazil hrdě vpřed...














A pak se otočil zády všemu a šli jsme zase dom....


Ještě se ujistil jestli jdu taky....


4 komentáře:

  1. Ještě by to chtělo botičky na tlapky aby ho nezáblo.

    OdpovědětVymazat
  2. Zimouš! Ale parádní fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Jo to on lítá venku velice rád. Ale v létě v tom "voňavém" v tomto případě kravinci se s ohromnou chutí vyválel labík     

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....