07 října 2011

Za to tyhle, no, nevím, nevím...

.....z těch bych si nevybrala ani jeden....




A toto mi vadí snad ze včech nejvíc. Asi mám možná přehnané požadavky, ale myslím si že domy by měl respektovat krajinu a prostředí ve kterém jsou postaveny. Jenže to už se dneska zřejmě nenosí.....alespoň v Čechách....



Chtělo by si to dát pozor na okna a kam si dávám bordel, který mi překáží....



Plot sice bude mít krásnou podezdívku, ale ty proporce nejsou zrovna to pravé ořechové. A zimní zahrada spíš vypadá jak nějaká dílna....

9 komentářů:

  1. Jak se to říkalo?Proti gustu žádný dišputát!Nebo tak nějak,je to nějaká hantýrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, domky to moc vkusné nejsou, ale ještě horší je ta vyskakovací reklama. Všimla sis jí? Vadí mi hodně moc, takže jsem sebrala saky paky a vytvořila jsem nový blog na blogspotu. Ach ach ach. Už jsem si to tu vybudovala a teď to opouštím. Jsem hrozná, ale fakt jinak už nemůžu. Máš to tady v odkazu, tak kdybys chtěla, můžeš se mrknout, ráda tě tam někdy uvidím!

    OdpovědětVymazat
  3. Některé domky jsou hrozné.Nejhorší je,že někdo musel povolit stavby v různých lokalitách,kde bylo dřív jen pole atd...Ani se nechci rozčilovat.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Jo, to je právě to, aby obce získali co největší počet občanů povolí výstavbu všude možně a ve všech možnejch i nemožnejch podobách. Tohle je fakt vždycky rána mezi oči když z toho lesa vylezeš...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Abych řekla pravdu, s reklamou už mám problém delší dobu. Když jsem tu před víc než třemi lety začínala, bylo to všechno v pohodě, pod články běžela poloprůhledná kontextová reklama, takže mi to přišlo dokonce i obohacující.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: No popravdě sice chápu, že když nám dají k dispozici neplacený blog tak reklamu potřebují k výdělku, ale je fakt, že ty reklamy jsou někdy opravdu na hraně vkusu. No co také můžem čekat od Novy, že? ,

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou hrozné domky. Tady bych si nevybrala. Ale ONO na domě nezáleží, záleží na tom, zda v tom domě bydlí láska..a pokud ne, může být dům sebekrásnější a přesto budou ti lidé nešťastní.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Jo, jo, v tom s tebou naprosto souhlasím. Příště nafotím ty hezčí....i když ten výběr bude slabej

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....