07 října 2011

Vlnění....

Pavel svojí parádní fotku dřeva nazval Výkřik, mě při pohledu na tenhle kus dřeva napadlo jen jedno, Vlnění.....


Zajímalo by mne, co napadá vás...

7 komentářů:

  1. Při prvním pohledu mě napadla nějaká starobylá socha na kašně, chrámu nebo sloupu - nějaká zvířecí hlava, vidím tam i oko.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě nenapadá nic jiného než vlny,velmi zajímavé

    OdpovědětVymazat
  3. V souvislosti s Pavlem? Nevím,kdysi mi doporučoval zajíčka-takže asi rád vaří!-:)

    OdpovědětVymazat
  4. Velice zajímavé.Já tam třeba vidím hlavu ptáka se zobákem i nějaké peří...

    OdpovědětVymazat
  5. Mě taky napadají vlny...moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  6. Je zvláštní co všechno se v tom dá vidět, nakonec i ten pták a ta hlavice sloupu....

    OdpovědětVymazat
  7. Dobry clanek, hezky blog, podivas se na muj webik?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....