14 září 2011

Tihle jsou zase mí....

Není to tak dlouho, co jsme u Ivet řešili co kdo má v posteli, a jestli ten plyšák je méďa nebo pes. Psala jsem jí do komentáře, že já mám ty svoje ne v posteli, ale posazené na sedačce na chatě. Všichni jsou z hrabáků, protože těm jejich ksichtíkům jsem buď já nebo dcera nemohly odolat a tak jsme si je koupily. Krom toho velkého, toho jsme našly sedět na popelnici a jak jinak, bylo nám ho v mrazech tak líto....a jelikož byl chudák hodně vymrzlej tak má svoje oblečení aby už mu nebyla zima.....


Ty dva co sedí nad tím velkým, mi přivezla dcera do lázní, aby mi tam nebylo smutno....
To poslední zvířátko není samozřejmě medvídek, za to už je hodně letité, tu opičku totiž měla už moje maminka a hrála jsem si s ní i já. Pak zůstala na téhle chatě, já tam přestala jezdit a opička zmizela v propadlišti dějin, alespoň já na ní úplně zapoměla. Jaké bylo ovšem moje překvapení, když jsem po třiceti letech opět na chatu přijela a opička tam seděla Smějící se. Teď má své místo v obýváku na garnýži a tam si zase sedí a hoví v bezpečí před plyšáků chtivými psy.....
Počítám, že brzy se ta sbírečka rozroste o medvědy, které má tady doma dcera a kteří trochu zabírají místo.

10 komentářů:

  1. Ten s tou modrou mašličkou na předposledním obrázku je nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No holky bejvaj přece pěkný, ne?

    OdpovědětVymazat
  3. Všichni jsou k sežrání. :))* :oD

    OdpovědětVymazat
  4. mohla bych tě požádat o hlásek?

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy já to říkám furt - copak ty se můžeš doma dopočítat kolik vás tam vlastně celkem je? Když jsi nedávno počítala svou "zvířenu" žasla jsem s otevřenou pusou hodně dlouho a nyní když tady vidím ty tvé medvědy a opičku - musím žasnout znovu. Tohle už se asi spočítat nedá. Copak bude dalšího na řadě?   

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: No chlapi určitě nee , , !!!

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, ti jsou nádherní. Ti by se líbily holkám...plyšáky milují, taky jich máme plno.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....