14 září 2011

Malostranské hospůdky a kavárny.....po druhé

Kdo má rád na práci klid a příjemné prostředí zajde si i s počítačem do kavárničky u Velkopřevorského mlýna, pod koruny lip.....



Do a z téthle kavárny chodilo hostů dost, zřejmě má majitel smysl pro černý humor. Co taky když je u Čertovky?
Tady zase musí být v parných dnech opravdu příjemně, jen se obávám, že to samé si řeknou i komáři.....
Do téhle vinárny jsme se za mých "mladých" let hodně nachodili, dokonce jsme na to i přes to, že jsme bývali na učňáku měli prašule. Dneska by to už tak snadné nebylo....
Sedět si u vína a nad hlavou mít hrozny, jen se pro ně natáhnout....to je vrchol slasti....
Další asociace na Paříž, vinárna se jménem La Bastille....
Všechny vypadaly útulně, mile a zvaly k příjemnému posezení po náročných toulkách....i když toulky po nich také musí být náročnéMrkající.
Ale tuhle jsem si nechala na konec z otázkou: Znáte ten dům? Malá nápověda, je to jeden z nejznámějších filmových domků, a dnešní Rybí restaurace tak trochu na to odkazuje, kdo že v jedné známé české komedii v tom domě bydlel.....jen ten kamenný chodník byl užší a byla tam tráva. Takže čekám na to, že mi řeknete kdo že to tu bydlel a v kterém filmu.....

5 komentářů:

  1. Asi bych si k posezení vybrala tu zahrádku pod hrozny, ta je moc sympatická

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Viď? To je párádička a vypadá to ták chutně

    OdpovědětVymazat
  3. Jak utopit doktora Mráčka?Ale to jenom hádám.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Bingo, jako jediná jsi odpověděla ...a poznala....a to tu nežiješ

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem kdysi,kdesi psala,že když je mi hoooodně smutno,dívám se na staré české filmy a pohádky!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....