14 září 2011

Kamenný Karlův most.....

Posledním místem kam jsem si zašla a kde jsem také končila
svou procházku bylo, jak jinak okolí Karlova mostu. Takže už jen pár obrázků Vltavy
a čilého lodního provozu na ní, a máte ode mne a od Prahy zase na nějaký čas pokoj.....


Ono se o něm toho napovídalo už tolik, že já už se do toho ani nepouštím....stačí se jen dívat.....
A že je to místo kouzelné a romantické je vidět na tom, že se vybírá i pro fotky ze svatby. Jedna taková se vyskytla, já si jí nazvala pro sebe Barbie svatba, neb nevěsta měla šaty jak pro Barbie....

3 komentáře:

  1. Děkuji za krásnou procházku Prahou. Kéž bych si tam taky mohla zajet...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Těší mě, že jsem udělala více lidem radost a že těch několik málo obrázků k tomu stačilo....hele a určitě se někdy taky jukneš .

    OdpovědětVymazat
  3. Snad jo, snad přestanou ty příšerné bolesti a najde se nějaká dobrá duše, která mi Prahu ukáže.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....