14 září 2011

Barbie svatba.....

Posledními záběry které jsem pořídila, bylo přejíždění nevěsty a ženicha přes Vltavu zřejmě na hostinu buď do Klubu Lávka, nebo do té úžasné restaurace pod starým gotickým obloukem Karlova mostu. Ostatně o tomto místě jsem neměla vůbec potuchy. Že je někde schován v zástavbě poslední oblouk původního středověkého Juditina mostu to vím, ale že je to zrovna takhle u Křížovnického kostela jsem se dozvěděla až z televize. A že je tam takové krásné a věky dýchající prostředí, tak to mne nenapadlo....


Že je následující fotka trochu mázlá má na svědomí projíždějící parník, který rozhoupal molo na kterém jsem stála.....
Tak hodně štěstí v manželském životě....když začal na tak krásném místě Usmívající se.....

3 komentáře:

  1. No to je fakt, ono je celkem s podivem, že se dneska vůbec ještě někdo vdává!-:) Těžko by jste uvěřili, když mě denně projde stovky karet rukou, že 99% je rodičů, kteří nejsou sezdaní a mají spolu dítě. No, není s podivem, že i dvě nebo tři. Opravdu! Takže tohle je skoro vzácnost vidět na vlastní oči!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak to mám asi štěstí, protože to je za poslední dobu počítám tak čtvrtá svatba kterou jsem potkala. Nicméně "psí" knížka vede. A popravdě, já nebýt toho, že se vlastně děti narodily v osmdesátých letech taky bych raději volila být bez svatby, jenže tenkrát se na to koukalo dost skrz prsty.Stejně jsem se poprvé rozvedla takže k čemu svatba byla .

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jim taky přeju vše nej...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....