15 května 2011

Velký dík za ocenění mého blogu.....

Mám velkou radost že za ten rok existence mého blogu , který je pro mne mimochodem jak zábavou , tak i určitým druhem terapie protože se k němu a k psaní uchyluji vždy když mne něco trápí, nebo když vidím, že něco trápí ostatní, anebo když naopak mám z něčeho velkou radost a chci se o ní podělit s ostatními, se našlo i pár stálých a věrných čitatelů kteří se vracejí a zůstávají i nadále. Pro mne to znamená, že to co dělám a píšu není zas až tak špatné a nutí mne to neustále se zlepšovat. Díky němu jsem ovšem poznala i jiné blogy a hlavně lidi, kteří jsou za nimi schovaní v tom ohromném kyberprostoru. Jedním z nich je navíc člověk s kterým se znám i osobně, myslím že můžu říct i kamarádka, byť ve vystavních kruzích jsme si konkurencí, zapálená chovatelka krásných dandíků, fotografka, člověk který rád cestuje a navíc majitelka pěkných webových stránek, která dostala vloni ocenění od anglického pet obchodu který vyhledává a oceňuje stránky o pejscích a zvířátkách vůbec. A tak jelikož ona je již nositelkou ceny za nejhezčí stránky, je oprávněna tuto cenu též udělovat. A tak je pro mne elkou radostí a ctí, že jí dala právě mému blogu. Dík moc Blani Dog Leads
Pets Direct
Get Yours Here!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....