15 května 2011

Nakouknutí přes ploty v nové sezoně...

Když jsem v loni lovila záběry ze zahrad které mne něčím zaujaly, slíbila jsem, že se ještě někdy do nějakých podívám. Tentokrát jsem udělala výběr ze zahrad v kterých mne něco zaujalo a do kterých jsem nakoukla při procházce ulicemi s oběma Bobeši když jsem byla den před výstavou u rodičů. Jak jsem již řekla, zdejší zahrady patří ke starším, tudíž i osázení tomu odpovídá. V drtivé většině to jsou vzrostlé stromy, ale i keře. Mezi nimi mají svoje místo rododendrony a azalky. Ale i japonské javory a jehličnany.



Pohledy přes plot
Tato mohutná vila po dostavbě vypadala jak betonový kryt, její terasy ale jak je vidno po letech obsadily nádherné exmpláře cedrů, ať již v klasické formě na vyšší terase tak ve formě převislé či plazivé na dolní terase. K nim se připojil smrk pichlavý v barevných variantách stříbrné i zelené. A na nejvyší terase i borovice kleč. A jak je v této kombinaci vidět, výsadba z jehličnanů vůbec nemusí vypadat fádně a nezajímavě pokud se zkombinují různě barevně i vzhledově.

Pohledy přes plot
Altánek ve stínu stromů, co víc si přát....

Pohledy přes plot
Japonský javor před vchodem a nad ním zlaté a červené listy tavolníku....

Pohledy přes plot
A opět japonský javor v akci, tentokrát ale v červené barvě na pozadí zelených jehličnanů.....
Přes ploty
A už se dostáváme k azalkám a rododendronům.....
Pohled přes plot
V barevnosti opravdu momentálně vedou .....

Pohled přes plot

2 komentáře:

  1. Ahojda máš super blog. Nechceš mrknout ke mně?

    OdpovědětVymazat
  2. nadherny blog potřebuju poradit nejsem expert na blogy a na grafikujak mam zlepšit svůj blogdik mrkni ke mě pls

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....