27 prosince 2023

Minulými příspěvky ....

 


.... jsme dorazili do měsíce září. A jelikož
moc času na nic nebylo protože jsem začala o něco víc chodit do práce tak ze začátku měsíce se rovnou přehoupneme do jeho svátečního konce. To mne čekalo pár dní na chatě, kam jsem hlavně vyrazila pro absolvování dárku který jsem si pořídila k svátku i k oslavě toho že jsem po skoro čtyřicet let ještě nezabila drahou polovici. O mých lítacích dárcích jsem psala v tomto článku, a dnes se tedy vracím ve třech povídáních na bývalé vojenské letiště Drásov, do krásného slunečného dne 28.9. a letiště, resp. jeho část vám dnes ukáži .....

Přípravy k letu stejně jako pak následné čekání na pilota - taxikáře se trochu protáhly a tak jsem měla čas nejen na to sledovat dění kolem sebe, čili docela fofry na startovací dráze, ale i tandemové seskoky a samozřejmě zaslouženou kávu ....
Počasí super, větrný vak se ani nehnul a i nahoře to jen tak jemně pofukovalo


Voda, kameny a okrasné trávy. To je moje gusto


Vzadu za dráhou je vesnice Drásov


Část budovy kde je krásná restaurace ale i kanceláře provozu


Interiér restaurace


A venkovní posezení ....


.... s pohledem na pojezdovou dráhu




Ke kávě tu pečou skvěle vypadající ale i chutnající koláče. Já si dala švestkový. Byla to ňamka která tedy tvrdě konkurovala koláčům a zákuskům v jinak bezkonkurenční cukrárně na Mníšku 😉😋


Příští povídání s fotkama bude spíš pro muže, podíváme se totiž na různá letadélka které ten den startovala jedno za druhým ....

14 komentářů:

  1. Je to krásné místo a i s občerstvením.
    Vendy,užij si poslední dny roku 2023

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, je to v srdci bývalého vojenského újezdu Brdy. Tady to patří do části která je přístupná už déle, zbytek kratší dobu a něco z újezdu si i nadále armáda ponechala. Naštěstí okamžitě po zrušení zde byla vyhlášená CHKO tudíž se sem nemohli narvat developeři.

      Vymazat
  2. Hezký návrat do parádního dne.
    Vendy, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to opravdu krásný den. Bohatý na zážitky i krásné počasí. Doufám, že až zas začnu jezdit na chatu vyjde i druhý let směrem na Orlík.

      Vymazat
  3. 'Lezarts
    Mě by, ke spokojenosti stačila ta kavárna a dobroty. Holt jsem, asi dost přízemní člověk :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, když my Ryby furt máme hlavu v oblacích. Tak jsem se do nich konečně podívala i reálně ;-). Byť tedy obloha byla naprosto vymetená ....

      Vymazat
  4. Hezká vzpomínka na letní dny a let....Přeji Ti krásné poslední dny roku 2023.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výhoda skluzu v článcích je ta, že si vlastně ty hezké věci užiješ nadvakrát. Když je prožiješ a když o nich následně píšeš.... ;-)

      Vymazat
  5. Prostě jsi měla hezký den na svým způsobem hezkém místě s hezkým programem :-)
    Pěkné páteční odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, užila sis pěkný den. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, byl to krásný, zajímavý i poučný den....

      Vymazat
  7. Nejsem lítací typ, takže mě zaujal hlavně ten koláč! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do letu balonem taky nebyla, ale lákalo mě to hodně. Tak jsem to prostě musela zkusit. Nikdy jsem letadlem neletěla, ani velkým ani malým. A chytlo mě to hodně .... tak koláč taky nebyl k zahození! A to ještě měli borůvkový a tuším že meruňkový. Těch mňamek tam měli víc....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....