13 února 2014

Výzva pro všechny šikulky.....


Tahle prosba došla na mejl Jitky, "šéfové" Ženského klubu.
Oslovil jí pan Aleš Cibulka a prosil o pomoc při natáčení příštího Tobogánu s Lucií Bílou o níž je známo že velmi ráda háčkuje. A on by tam rád měl pár šikulek které by tam něco vytvořily a případně i Lucii ukázaly i nějakou novou techniku.
Natáčení je 22.2. v Praze v Divadle U Hasičů...


Hledám tedy 5-10 žen, milujících háčkování, které by příští sobotu (22: února) mezi 11 a 12 hodinou dorazily do divadla U Hasičů na setkání s Lucií Bílou. šlo by o to, aby se jí pochlubily tím, co dovedou, poradili jí nové techniky, co všechno je možné háčkovat, popř. přinesly třeba nějaký výrobek na dobročinné účely, Lucka už by řekla kam...
Pomůžete? Máte nějakou možnost oslovit dámy z Prahy a okolí, jestli by neměly zájem?
Nebo existuje nějaký server, který je sdružuje? Nějaká organizace?
Jde mi o milovnice háčkování...
Díky moc, Aleš Cibulka

Je to zajímavá zkušenost a příležitost se něčeho takovéhojako je rozhlasové natáčení účastnit. Pokud by se tedy nějaká šikulka která by se do toho chtěl pustit tady je mail na pana Cibulku, který by s ní všechno probral.

Ales.Cibulka@seznam.cz


5 komentářů:

  1. MarijaKes13/2/14 12:43

    Tak to je docela narychlo. Mohla bych jí ukázat háčkovaná velikonoční vajíčka.

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že v rádiu se posluchačům dost blbě ukazují výrobky

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tady to opravdu bude spíš o tom povídání a ukázku přítomným divákům....ale zase i jedna věcička když může pomoct je dobrá.....

    OdpovědětVymazat
  4. Já sice háčkuju a ráda, ale moje výrobky a technika jsou jen takové obyčejné. Tuším, že jsem na blogu měla nějaké čepičky pro holky. Zkusím odkaz poslat své kamarádce, která se sice odstěhovala z Prahy, ale ta háčkuje fantastické věci.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé! Já tedy háčkovat neumím, ale nešla bych do toho, i kdybych byla mistr!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....