13 února 2014

Stáří....


K tomuto ne zrovna veselému tématu,
i když se dá podat úsměvně (Malkiel, Who7) se nebudu pouštět do nějakých velkých
a rádoby moudrých (protože co je moudrost?) úvah, to přenechám jiným kteří to umějí o mnoho líp než já.
Pokusím se spíš o to co mi možná i jde....


Ten strom stojí v Klášterních zahradách v Litomyšli. Je možná ještě z nějaké původnější výsadby, kdoví...ale stál architektům zahrad za to ho tu nechat. Možná že v tom roce 2000 ještě byl živý, ale určitě už toho měl za sebou dost a dost....

A tahle píseň H + H ? Tak to je prostě něco!

14 komentářů:

  1. Nejkrásnější staré stromy jsou olivovníky. Aspoň mně se líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Olivovníky jsou vůbec krásné....jsou to biblické stromy a některé starší než biblické události....tohle je nobo spíš byla jabloň.

    OdpovědětVymazat
  3. A vypadá to, že archiotekti mu dokonce ponechali dostatek prostoru a dominuje té čáísti trávníku. Tvoří takovou tu suchou dekoraci. Možná, že se na jaře zazelená a vykvete.

    OdpovědětVymazat
  4. Staré stromy jsou krásné a nemusí nutně být mrtvé

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Tak tahle určitě ne....ta už nemá ani kůru!

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, pojala si TT po svém a velmi dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný starý strom a nádherná písnička.

    OdpovědětVymazat
  8. Mám moc rád staré, i třeba mrtvé stromy. je v nich jakási magičnost snoubená s tajemstvím...

    OdpovědětVymazat
  9. Obé je nádherné! Umíš zase vyjádřit "stáří" svým umem - a tenhle zase nedokážu třeba já!

    OdpovědětVymazat
  10. [11]:Hele a víš že té jsem si nějak nevšimla? Holt tím jak člověk hledá ten nejlepší úhel pohledu tak přehlídne snadno detaily

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Moc ti děkuju....

    OdpovědětVymazat
  12. Tenhle strom si z Litomyšle pamatuji, Vendy, moc se mi tenkrát líbil a líbí se mi i na tvé fotce.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....