15 listopadu 2013

.....a z mrazu do slunce


Opět se vrátím do dne plného sluníčka,
procházení, focení a kafrání. Mám už svoje ustálené jak houbařské tak i fotografické cesty a po těch jsem tak trochu Pavla potáhla....Ta na podzim nejhezčí je kolem všech tří mníšeckých rybníků, protože jsou tu za prvé krásné výhledy na zbarvené stromy na hřebenu nebo naopak krásné odrazovky v hladině rybníků. A ty jsou dnešním tématem. Odrazovky vůbec jsou věc kterou ráda fotím, jen to chce mít štěstí na klidnou hladinu a slunný den. Obojí naštěstí bylo tak jsem si pár výcvaků neodpustila.....






No tenhle by tedy spíš patřil do kapitolky Krajinová panorama, toho odrazu tu fakt moc není....








Tenhle už tedy není z toulek ale tady z domova z hladiny jezírka, ale námětem je totožný, líbil se mi odraz červánků a trávy. Ovšem co mne překvapilo, že narozdíl od originálu kdy ta tráva na hladině byla černá, na fotce má zelenou barvu hladiny jezírka, což zase není vidět na té hladině, oproti originálu. No trochu zamotané....

7 komentářů:

  1. Nádherné podzimní toulky a záběry, ale ten první... áchám!

    OdpovědětVymazat
  2. ta modrá nemá chybu...a v kombinaci s barevnými stromy, paráda

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Skvěle vyšlo počasí, ani nefoukalo a sluníčko se činilo tak akorát!

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Vidíš, moje favoritka je třetí od konce

    OdpovědětVymazat
  5. to jsou tak krásný fotky a ta příroda

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné podzimní snímky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....