15 listopadu 2013

Bojuju sama se sebou....8

Další z měsíců fuč, ale co není fuč
jsou ta moje zatracená kilča. Tak samozřejmě, když se absolutně přestane v nastaveném režimu a vrátí se ke starým zlozvykům co by taky člověk mohl chtít, že jo! Ale z druhé strany není to zase tak děsné jak jsem se obávala a hlavně to zatím! není znát na oblečení. Jen holt ten sen že do konce roku bude dest kilo dole se odkládá na jindy....tedy do doby až mne špendlíkování natolik naštve a přestane bavit, že poletí do popelnice a já se zase začnu věnovat obvyklým činnostem, tedy procházkám a focení.
A nebudu furt sedět doma na pr....iMrkající!!!!!!

Bilance měsíce: 14.10 Váha 84,7 kg ....14.11. Váha 84,1 kg
HO 104 cm ....14.11. HO 104 cm
Pas 85 cm..... 14.11. Pas 86 cm
Boky 107 cm....14.11. Boky 106 cm

Ono to ale vlastně nakonec není vůbec taková hrůza!!!!

10 komentářů:

  1. To dovede naštvat! Ale něco jsi sundala dolů a cítíš se líp, oblečení netísní a to je dobře. Takže skóre není tak zlý! Naopak...

    OdpovědětVymazat
  2. I půl kila dole je půl kila dole!Byla bych ráda i za něj!

    OdpovědětVymazat
  3. Ani mi nic nemluv o vaze.Na jare jsme zacali behat,a potom do toho stale neco prichazelo,az byla nekolikamesicni pauza.Na pouti se me Sabina zeptala,zda jeste vubec prijdu.To vis ze jo,odvetila jsem,a byla jsem od te doby jen jednou. Ale lenoru nemam,jen nestiham.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já to nheřeším. Buď je mi oblečewní volné nebo těsnější. Tak je to ,,kývací".

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Já to bohužel teď flákám právě díky tomu špendlíkování. Zaberu se do toho tak že zapomínám na jídlo a to je právě základem ta pravidelnost a pak to doháním po různ rychle splácaným jídlem. A o šlapání na šlapadle ani nemluvím.....

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: No jo, jenže ještě před dvěma měsíci to bylo 83! Proto jsem si říkala že to za ty tři měsíce do konce roku dostanu na těch rovných 80 jenže jsem takhle zvlčila. Spíš jsem přibrala a teď už to na zimi půjde sakra špatně dolů....   

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Rozumím Ti moc dobře. Mně se teď vůbec nedaří.

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavně, že jsi nepřibrala, to je důležité.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....