14 listopadu 2013

Ze sluníčka do mrazu....


Dneska trochu odbočím od podzimního
slunečna do slunečna mrazivého. V úterý tu bylo celkem dost, tedy na danou roční dobu, mrazivé ráno a ještě v půl desáté kdy začalo na zahradu svítit sluníčko byla slušná jinovatka. A tak jsem šla udělat pár záběrů....minule mi totiž nic karta neuložila, tak jsem to šla napravit....












12 komentářů:

  1. Páni,u nás ještě nemrzlo.Ale kvítečka to snášejí od do.Krásné záběry.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása. Fialky s námrazou to je ještě hezčí než ty moje hezky na sluníčku. Musím si pohlídat raní mrazík a jít se na ně podívat. Tak už období barviček vystřídá období zmrlinek a kapišček.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Kapičky budou taky, než jsem to nafotila, tak začalo na druhý straně tát a kapat.....

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, fakt krásné...U nás ještě mráz a ani jinovatka nebyly.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak takové fotky bych u nás neudělala. Ještě nebyl takový mrazík a ještě se sluníčkem! U nás jsou nyní mlhy a šero.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné mrazivé snímky, Vendy! Kvetoucí fialky jsem s námrazou ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  7. Fredy Kruger14/11/13 22:32

    " Zvláštní ! ... když někdy se namažu,

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky... Já ty námrazy ještě zatím neviděl, protože vstávám kolem desáté hodiny.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Já je vidím z okna pořád, protože máme postel proti oknu do zahrady, takže od chvíle kdy do ní ráno přestoupím až do chvíle kdy z ní vylezu a pak ještě kdy sedím u špendlíčkování pořád vidím ven na to jak se to počasí mění.....

    OdpovědětVymazat
  10. [7]:Modrý nos viděti

    OdpovědětVymazat
  11. První jinovatka? Kruci! Jak pravil Ned Stark, Zima se blíží...     

    OdpovědětVymazat
  12. U nás jsem už také po ránu objevila jinovatku.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....