18 října 2013

Chválím tě země má....Chvála listům


Jedním z nejkrásnějších
atributů podzimu jsou různě se barvící
listy a jejich různorodost ve tvarech.
Tu zlatě svítí javory s vějíři listů, tam se rudě rdí
listy přísavníku natahující své "prsty" k slunci.
Listy buků jak ulité z bronzu, nebo jemná filigránská zlatá
krása kapradí. Někdo by řekl: "No obyčejné listy", jenže každý z nich
je neobyčejný svou neopakovatelností
protože každý má trochu jiný odstín či tvar...
Strašně ráda se i dnes brouzdám ve vrstvách spadaného listí, mám ráda jeho
hořkou vůni, která je navíc v lese umocněná
i vůní jehličí a hub.
Pojďte si tedy se mnou udělat výlet do světa podzimních listů....

















19 komentářů:

  1. Moc hezké barvičky. Ale jeden snímek je pro mne nejsuprovější a to je třetí odspoda, kde se značí i lesní cesta. A cestičky lesem a loukami miluju.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Mě se taky ze všech líbí nejvíc . A pak ta se sluníčkem....

    OdpovědětVymazat
  3. Máš nádherně zmapovaný ten kousek podzimu. Ano, na podzimu je asi nejhezčí to, že hýří barvami. Když je krásně, slunečno, tak barevné listí je živější, lépe vyniká. Brouzdat se kobercem spadaného listí, to je relax.

    OdpovědětVymazat
  4. Téměř pohádkové zabarvení. Úžasné! Hezký podzimní víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné barvy na nádherných fotografiích. Že bych i já vzala podzim na milost?

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Teď momentálně ho nesnáším. Prší, fouká a je kosa   

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Když jsou ZATÍM barvičky venku tak jsem si je šoupla i sem....za chvíli zase bude všechno jen šedo,hnědo, černý...

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné barvičky! Ty na podzimu miluji. Snad se sluníčko ještě ukáže.

    OdpovědětVymazat
  9. To je ten správný podzim - plný barev

    OdpovědětVymazat
  10. podzim budiž pochválen!

    OdpovědětVymazat
  11. [8]:Jó, včera i dneska bylo a je náááááádherně...jsme na chatě a je tu super!

    OdpovědětVymazat
  12. [12]:Včera od odpoledne....ráno bylo ale fakt hnusně

    OdpovědětVymazat
  13. [9]:Krb + whisky, tedy pro mne ne skotská ale irská nebo bourbon a dobrej džezík a jsem spokojená jak medvěd v brlohu....

    OdpovědětVymazat
  14. Podzim umí neuvěřitelně čarovat s barvami. Nádhera, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  15. Je prečo chváliť Nevedela som, že papradiam tiež žltnú listy. Vidím to prvý raz (4. fotka od konca).

    OdpovědětVymazat
  16. Parádní fotečky i to úvodní povídání   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....