18 října 2013

No.19....

Dneska vám autor poodhalí, kde bere
inspirace ke svým obrázkům....




11 komentářů:

  1. Báječná inspirace. Ta poslední fotka je "boží".

    OdpovědětVymazat
  2. Usmívám se ještě teď Úplně jsem se rozněžnila nad těmi obrázky

    OdpovědětVymazat
  3. Psík za krkem, to se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Tohle dělala naše jezevčička. Zvlášť když jsem byli v hospodě, ona tam nebývala moc ráda a tak si tímhle vynucovala odchod. Ono mít za krkem hoďku šest kilo....

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Každému něco sedává za krkem...

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: To je fakt a někdy je to hodně nepříjemné!   

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektní inspirace!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty obrázky jsou sladké

    OdpovědětVymazat
  9. U nás je to stejné,ale v kočičím provedení

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Já to mám v podání jak kočičím tak psím. A občas i papouščím.Tedy co se týče toho sezení za krkem

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....